Werkvoorbereider Werkplekbeheer (Telefonie) | Soesterberg

Sorry, deze opdracht voor Werkvoorbereider Werkplekbeheer (Telefonie) is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Soesterberg
Aanvraagnummer:
A2024-1040
Startdatum:
08-07-2024
Verwachte einddatum:
30-06-2025 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
11-06-2024 15:00
Contactpersoon Quest4:
Fulko van der Meulen
Telefoonnummer:
06-53719004
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Werkvoorbereider Werkplekbeheer (Telefonie)

Opdrachtomschrijving
Als medewerker OSS Telefonie ben je vanuit Soesterberg verantwoordelijk voor alle administratieve handelingen die binnen de Front Office uitgevoerd dienen te worden op het gebied van telefonie teneinde een goede dienstverlening te kunnen garanderen naar alle klanten van JIO. Alle werkzaamheden worden volgens vaste procedures verricht en omvatten ondermeer het verwerken van aanvragen voor alle ICT telefonie gerelateerde zaken en het bewaken van de voortgang van de hieruit voortvloeiende wijzigingen. Het gaat hierbij om het 2e lijns ondersteuning op het complexe VoIP platform (Mitel) en het mobiele telefonie platform (Intune/Mobile Iron/ Apple Business Manager). Je configureerd zowel vaste als mobiele telefoons/tablets zodat deze werkend aan de klantorganisaties kunnen worden uitgeleverd. Het correct bijhouden van de Asset Management Data Base (AMDB) in het ITSM pakket alsmede de overige administratieve MDM platformen is een voorwaarde voor goed beheer. Punctueel en secuur werken is daarom een vereiste. Het team werkt nauw samen met de collega’s van tactisch beheer telefonie, platform beheer telefonie, OSS buitendienst en het magazijn. Samenwerken en plannen/organiseren zijn daarom belangrijke competenties voor deze functie. Over je werkzaamheden leg je verantwoording af aan de teamleider van het team OSS Voorbereiding en ICT Middelenbeheer. TAKENPAKKET • Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de ICT-ondersteuning en dienstverlening van de Justitiële ICT Organisatie. • Je bent mede verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van het beheer van- en de ondersteuning met diverse door de Justitiële ICT Organisatie geleverde telefonie diensten en of producten die hierbij horen. • Je biedt ondersteuning aan collega’s en klanten als het gaat om aanvraag, vervanging en inname van telefonie middelen en de daarbij behorende administratie. Denk hierbij aan SIM kaarten, smartphones, tablets, VoIP en Dect toestellen en randapparatuur etc. • Verwerken, administreren van afgeronde werkzaamheden van de OSS Buitendienst. • Je zorgt voor het voorbereiden en verwerken van Niet Standaard Verzoeken (NSV) voor alle niet gerelateerde standaard artikelen op het gebied van telefonie. • Je draagt zorg voor de administratieve ondersteuning op basis van telefonie middelen in projecten voor de diverse klantorganisaties. • Communicatie van activiteiten met collega’s uit jouw team, en andere interne en externe partijen. • Zorgt ervoor dat de opgedragen werkzaamheden binnen de afgesproken kaders worden uitgevoerd. • Aanspreekpunt voor projectleiders en en draait mee met ICT/telefonie gerelateerde projecten in het belang van de Justitiële ICT Organisatie en haar klanten. • Vergaart en borgt kennis binnen het team en borgt dit. • Verantwoordelijk voor de aan jou toegewezen middelen en voorraad.

Achtergrond
Vanwege toename van werkzaamheden die hem met name zitten in het uitgesteld Lifecycle Management en de ondersteuning van meer eindgebruikers op zowel mobiele telefonie als op vaste telefonie hebben we plek voor een gedreven medior medewerker met brede kennis van telefonie op biede vlakken. Vooralsnog zal het gaan om inzet voor 9 maanden totdat de achterstand is weggewerkt.

Organisatie
De Justitiële ICT Organisatie is van oorsprong de ICT-organisatie van de Dienst Justitiële Inrichtingen, maar sinds januari 2022 een zelfstandig ICT-dienstverlener voor het gehele ministerie van Justitie en Veiligheid. De Justitiële ICT Organisatie levert ICT-diensten aan verschillende onderdelen van het ministerie Justitie en Veiligheid (JenV). De Justitiële ICT Organisatie ontwikkelt, bouwt, implementeert en beheert ICT-werkplekken, applicaties en infrastructuur voor meer dan 20.000 gebruikers. In totaal werken ongeveer 500 medewerkers bij de Justitiële ICT Organisatie vanuit vestigingen in Gouda, Zeist en Veenhuizen en vanuit het rekencentrum in Amsterdam. De organisatie ontwikkelt veilige cloud-omgevingen waardoor JenV medewerkers hun werk kunnen doen: thuis, onderweg en op een werkplek. Opdrachtgevers zijn onder meer de Dienst Justitiële Inrichtingen, de Raad voor de Kinderbescherming, de Immigratie- en Naturalisatiedienst, de Dienst Terugkeer en Vertrek, Reclassering Nederland en Justis.

Eisen en wensen voor de functie Werkvoorbereider Werkplekbeheer (Telefonie)

Harde-eisen

  • Afgeronde ICT-relevante Mbo-opleiding bij voorkeur niveau 3;
  • Ruime kennis van en ervaring met Topdesk;
  • Je hebt goede kennis van VoIP telefonie omgevingen en configuraties in het algemeen (kennis van MITEL is een pre);
  • Je hebt goede kennis van mobiele telefonie beheer pakketten (MDM) en de werking hiervan (kennis van Intune en Moble Iron is een pre);
  • Je hebt goede kennis van Apple producten (Iphone/Ipad/Macbook) en hun besturingssystemen (IOS/MAC-OS)
  • Meer dan 2 jaar relevante werkervaring binnen het taakgebied Telefonie (Apple Mitel VoIP) (2 jaar)
  • Meer dan 2 jaar relevante werkervaring binnen een middelgrote ICT serviceorganisatie (2 jaar)

Wensen

  • Kennis van en inzicht in facilitaire en administratieve processen.
  • Kennis van en ervaring met ITIL (V4) processen en werkwijzen;
  • Teamspeler met goede communicatieve mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Kennis van en ervaring met IT Asset management;
  • Je bent bij voorkeur inzetbaar op locatie (JC Zeist standplaats Soesterberg). Thuiswerken is maar zeer beperkt mogelijk.
  • Je beschikt bij voorkeur over eigen vervoer om op locatie te komen aangezien JC Zeist lastig met openbaar vervoer te bereiken is.
  • Je kan bij voorkeur 4 x 9 (36 uur) per week werken.
  • Je bent bij voorkeur woonachtig binnen een straal van 30 km van JC Zeist zodat de reistijd beperkt is.

Competenties

  • analyseren
  • klantgerichtheid
  • omgevingsbewustzijn
  • plannen en organiseren
  • samenwerken
  • voortgangscontrole
  • zelfontwikkeling

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 4 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Fulko van der Meulen bereikbaar op het nummer: 06-53719004. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-06-06 12:43:01

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden