Werkvoorbereider Werkplekbeheer – JIO T23-074 | Soesterberg

Sorry, deze opdracht voor Werkvoorbereider Werkplekbeheer – JIO T23-074 is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Soesterberg
Aanvraagnummer:
A2024-743
Startdatum:
01-06-2024
Verwachte einddatum:
31-05-2025 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
10-05-2024 17:00
Contactpersoon Quest4:
Fulko van der Meulen
Telefoonnummer:
06-53719004
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Werkvoorbereider Werkplekbeheer – JIO T23-074

Opdrachtomschrijving

Het correct bijhouden van de Asset Management Data Base (AMDB) is een voorwaarde voor goed beheer, punctueel en secuur werken is
daarom een vereiste. Het team werkt nauw samen met de collega’s van de Servicedesk, OSS Buitendienst, Telefonie en het Magazijn.
Samenwerken en Plannen/organiseren zijn daarom belangrijke competenties voor deze functie. Over je werkzaamheden leg je
verantwoording af aan de teamleider van het team OSS Voorbereiding en ICT Middelenbeheer.
Het betreft een inhuurperiode van aximaal 1 jaar met, bij wederzijds goed bevallen en eventueel vrijgekomen interne plaats mogelijk een
verambtelijking. Standplaats is Soesterberg en vanwege de slechte bereikbaarheid met OV is eigen vervoer noodzakelijk.

Achtergrond

Als medewerker OSS Administratie ben je vanuit Soesterberg verantwoordelijk voor alle administratieve handelingen die binnen de Front
Office uitgevoerd dienen te worden teneinde een goede dienstverlening te kunnen garanderen naar alle klanten van JIO.Alle
werkzaamheden worden volgens vaste procedures verricht en omvatten ondermeer het aannemen en registreren van aanvragen voor alle
ICT gerelateerde zaken en het bewaken van de voortgang van de hieruit voortvloeiende wijzigingen.Daarnaast zorgt de afdeling
Administratie voor alle bestellingen van Hard- en Software. In de meeste gevallen betreft dit standaard ICT gebruikersartikelen maar ook
specials worden door het team behandeld en besteld.

In deze functie ben je onder andere verantwoordelijk voor:

  • Aannemen van gebruikersvragen en aanbieden, waar mogelijk, van een oplossing binnen de volgende ITIL processen incidentenbeheer, wijzigingsbeheer, configuratiebeheer en ICT middelen (asset management, license management, magazijnbeheer);
  • Registeren en afhandelen van alle ingekomen aanvragen en wensen in het IT servicemanagement systeem (Topdesk);
  • Routeren en bewaken van wijzigingen, bepalen van de prioriteit;
  • Informeren van de klant of gebruiker over de voortgang van zijn of haar aanvraag;
  • Verwerken, administreren van afgeronde werkzaamheden van de OSS Buitendienst;
  • Deelname leveren bij in beheername van ICT projecten en diensten.

Organisatie

De Justitiële ICT Organisatie is van oorsprong de ICT-organisatie van de Dienst Justitiële Inrichtingen, maar sinds januari 2022 een zelfstandig ICT- dienstverlener voor het gehele ministerie van Justitie en Veiligheid. De Justitiële ICT Organisatie levert ICT-diensten aan verschillende onderdelen van het ministerie Justitie en Veiligheid (JenV). De Justitiële ICT Organisatie ontwikkelt, bouwt, implementeert en beheert ICT-werkplekken, applicaties en
infrastructuur voor meer dan 20.000 gebruikers.

In totaal werken ongeveer 500 medewerkers bij de Justitiële ICT Organisatie vanuit vestigingen in Gouda, Zeist en Veenhuizen en vanuit het rekencentrum in Amsterdam. De organisatie ontwikkelt veilige cloud-omgevingen waardoor JenV medewerkers hun werk kunnen doen: thuis, onderweg en op een werkplek.

Opdrachtgevers zijn onder meer de Dienst Justitiële Inrichtingen, de Raad voor de Kinderbescherming, de Immigratie- en Naturalisatiedienst, de Dienst
Terugkeer en Vertrek, Reclassering Nederland en Justis.

Eisen en wensen voor de functie Werkvoorbereider Werkplekbeheer – JIO T23-074

Harde eisen

  • Afgeronde ICT-relevante Mbo-opleiding bij voorkeur niveau 3 of 4;
  • Kennis van en ervaring met ITIL (V4) processen en werkwijzen met foundation certificaat;
  • Je hebt ruime kennis en ervaring met MS Excel. MO-210: Microsoft Excel (Microsoft 365 Apps) vereist;
  • Basiskennis en ervaring van diverse Netwerktechnieken, Hardware producten en Kantoorautomatisering;
  • Kennis van en ervaring met IT Asset management, Kennis van en inzicht in facilitaire en administratieve processen en je hebt basiskennis van overige MS-Office producten (Word, Powerpoint, Access etc.);
  • Relevante werkervaring binnen een middelgrote ICT serviceorganisatie op een administratieve ICT functie (2 jaar);
  • Ruime kennis van en ervaring met Topdesk (2 jaar).

Wensen

  • Teamspeler met goede communicatieve mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Je kunt plannen en organiseren en werkt resultaat- en klantgericht;
  • Kennis van BI tooling zoals SAS is een pré;

Vakinhoudelijk:

  • Ruime kennis van en ervaring met Topdesk;
  • Kennis van en ervaring met IT Asset management;
  • Je hebt ruime en vergevorderde kennis van en ervaring met MS Excel.
  • Je beschikt over een goed cijfermatig inzicht en weet snel verbanden te leggen en te herkennen en handeld daar vervolgens naar.
  • Kennis van BI tooling zoals SAS is een pré.

Persoonlijk:

  • Proactief, oplossingsgericht en accuraat;
  • Gedrevenheid en betrokkenheid;
  • Daadkrachtig
  • Stressbestendig
  • Gezien de aard van de functie is het zeer wenselijk dat de kandidaat bij voorkeur binnen een straal van 30 km. rondom Soesterberg woont en in het bezit is van eigen vervoer (auto/motor)

Competenties

  • Relevante werkervaring binnen een middelgrote ICT serviceorganisatie op een administratieve ICT functie.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 4 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Fulko van der Meulen bereikbaar op het nummer: 06-53719004. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-05-06 12:23:05

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden