Medior Trainer/Opleider | Utrecht
Functie omschrijving
Spir-it draagt bij aan de ontwikkeling, het beheer, onderhoud en support van alle applicaties, infrastructuur en netwerken van de Rechtspraak. Dit zijn ca. 12.000 werkplekken en meer dan 200 applicaties waarvan een aantal zelf ontwikkeld zijn. Samen met ruim 500 collega’s zorg je dat medewerkers van de Rechtspraak zorgeloos hun dagelijkse werk kunnen doen en burgers, advocaten, notarissen e.d. op een veilige manier toegang hebben tot hun zaak- en Rechtspraakgegevens. Het ICT landschap van de Rechtspraak ondergaat een grote vernieuwing slag. De beweging is naar een multikanalen service architectuur en een gelaagde on premise cloud architectuur hoofdzakelijk op basis van Microsoft (werkplek, bedrijfsvoering, externe dienstverlening) o.a. Windows server SQL server, Microft dynamics CRM, .NET en Oracle fusion middleware (primair proces) o.a. BPM & SOA suite, WCC, ADF, OBIEE, Weblogic op basis van Linux. Beheer van het ICT landschap is ingericht volgens de ITIL3 methodiek. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de volgende tools: Topdesk voor de beheerprocessen, HP openview voor monitoring, Splunk voor logging, Visionwaves voor stuurinformatie en flexera voor licentiebeheer. Verder worden de product eigen faciliteiten voor beheer gebruikt zoals SCCM voor software distributie. Rene de Kruijf Bij meerdere geschikte kandidaten kan het voorkomen dat spir-it één of meerdere kandidaten gunt uit deze aanvraag.
Spir-it Het team Opleidingen van spir-it is verantwoordelijk voor kennisoverdracht aan gebruikers. De vormen van kennisoverdracht zijn gedefinieerd in de zgn. leerkanalen. Leerkanalen zijn diverse werkvormen. Denk aan werkinstructies, klassikale trainingen, QRC, instructiefilms en leren op de werkplek. Team Opleidingen ontwikkelt en beheert leerkanalen. Deze leerkanalen worden ingezet bij producten die binnen spir-it worden ontwikkeld en/of beheerd, en bedrijfsspecifieke applicaties.
Omschrijving van de functie Het ontwikkelen, beheren en uitvoeren van leerkanalen aan rechtspraakmedewerkers op locaties in het hele land. Trainingen variëren zowel qua inhoud als qua deelnemers (van laag tot hoog, van jong tot oud). Aan het geven van trainingen gaat een inwerktraject vooraf, om inhoudelijk op het vereiste niveau te komen.
Functie eisen
- Minimaal HBO werk- en denkniveau
- Ervaring met het geven van trainingen
- Goede didactische vaardigheden
- Communicatief sterk
- Kunnen omgaan met weerstanden
- Medewerkers kunnen enthousiasmeren voor veranderingen
- Flexibel en stressbestendig
- Coaching vaardigheden
- Affiniteit met ICT-systemen
- Interesse hebben in de inhoud en proces van de klant
- Bij voorkeur kennis van de bedrijfsprocessen en cultuur van de Rechtspraak
Extra informatie
- Standplaats
-
Utrecht
- Aanvraagnummer
- 1073
- Startdatum:
- 2017-07-17
- Verwachte einddatum
- 2018-06-30
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2017-07-12
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
32- 36 uur per week
Reizen maakt onderdeel uit van de functie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-07-10 09:53:22