Testcoördinator | Den Haag

Sorry, deze opdracht voor Testcoördinator is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2024-958
Startdatum:
17-06-2024
Verwachte einddatum:
16-12-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
20
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
04-06-2024 17:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Testcoördinator

Opdrachtomschrijving
Projectmedewerker met focus op testcoordinatie Voor het programma Serviceportaal bedrijfsvoering en functioneel beheer TOPdesk zoeken we een testcoordinator die ook enkele project- en beheerwerkzaamheden op zich kan nemen. Deze medewerker zal de werkzaamheden rond het testen oppakken, van het opstellen van testscripts, uitvoeren van een FAT, tot het plannen en begeleiden van de GAT en bijhouden van de bevindingenadministratie. Het testen richt zich op de implementatie van het Serviceportaal bedrijfsvoering en de implementatie van TOPdesk voor bedrijfsvoeringsprocessen. De medewerker zal meedraaien in het programma voor zaken als handleidingen aanscherpen en het opstellen van werkafspraken in samenwerking met de proceseigenaren en key users. Naast deze projectwerkzaamheden, zal er ook als backup van de Functioneel Beheerder kunnen optreden voor de applicatie TOPdesk. Deze werkzaamheden betreffen o.a. autorisatiebeheer en incidentbeheer TOPdesk (modules Meldingen, Wijzigingen en Asset Management).

Achtergrond
Het programma Serviceportaal Bedrijfsvoering implementeert een portaal voor eindgebruikers waarin informatie te vinden is van alle bedrijfsvoeringsdiensten van het departement en functionaliteit geboden wordt om aanvragen in te dienen en vragen te stellen. Het portaal wordt geimplementeerd op het Rijksportaal, het Rijksbrede intranet. TOPdesk wordt ingezet als middel om het service managementdeel achter het portaal te ondersteunen. De testcoordinator zal een gestructureerde en betrouwbare test borgen zowel op het gebied van het portaal als het service management en tevens het functioneel beheer ondersteunen.

Organisatie
Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat staat voor een duurzaam, ondernemend Nederland. We zetten ons in voor een uitstekend ondernemersklimaat en een sterke internationale concurrentiepositie. Door de juiste randvoorwaarden te creëren en door ondernemers de ruimte te geven om te vernieuwen en te groeien. Door aandacht te hebben voor onze natuur en leefomgeving. Door samenwerking te stimuleren tussen onderzoekers en ondernemers. Zo bouwen we onze topposities in landbouw, industrie, diensten en energie verder uit en investeren we in een krachtig en duurzaam Nederland. Ministerie van Economische Zaken, voor een duurzaam, ondernemend Nederland

Eisen en wensen voor de functie Testcoördinator

Harde-eisen

  • Kennis en ervaring van Functioneel Beheer;
  • TMAP certificaat of equivalent;
  • Aantoonbare ervaring op het gebied van Service Management;
  • Aantoonbare ervaring op het gebied van Functioneel Beheer TOPdesk;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met testcoordinatie, opstellen van testware en uitvoeren van testen (3 jaar);
  • Ervaring met het opstellen van gebruikerstestscripts en beheren van de bevindingenadminsitratie (2 jaar);
  • Ervaring met Functioneel Beheer van TOPdesk modules Meldingen en Wijzigingen (2 jaar).

Wensen

  • Ervaring met gebruik, beheer of testen van TOPdesk;
  • Ervaring met gebruik, beheer of testen van een serviceportaal;
  • Ervaring met opstellen van handleidingen;
  • Affiniteit met IT;
  • Overzicht over het geheel zonder details uit het oog te verliezen;
  • Vertalen van gebruikerswensen naar (technische) inrichtingseisen;
  • Vaardigheid om zowel de gebruikerswensen als de technische mogelijkheden binnen te applicatie te verstaan en deze bij elkaar te brengen;
  • Kennis van processen binnen de bedrijfsvoering;
  • Ervaring binnen de Rijksoverheid (minimaal 2 jaar).

Competenties

  • Analyseren;
  • Adviseren;
  • Klantgerichtheid;
  • Plannen en organiseren;
  • Samenwerken;
  • Communicatie zowel mondeling als op schrift;
  • Initiatief.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-05-30 14:50:30

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden