Technisch Projectleider | Zeist

Sorry, deze opdracht voor Technisch Projectleider is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Zeist
Aanvraagnummer:
A2023-333
Startdatum:
01-06-2023
Verwachte einddatum:
31-05-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
38
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
20-03-2023 12:00
Contactpersoon Quest4:
Martin Notmeijer
Telefoonnummer:
+31 6 29040901
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Technisch Projectleider

Wij zijn namens het Ministerie van Defensie op zoek naar een Technisch Projectleider op basis van 38 uur.

“Adviseren van projectleiding over de technische implementatie en technische instandhouding van ServiceNow en daar eveneens uitvoering aan geven. Dit houdt onder meer in het maken van detail planningen tbv het voorbereiden, afstemmen, testen en het uitrollen van Family Releases; De technisch projectleider adviseert de PO van het ServiceNow DevOps team over de technische impact van nieuwe ServiceNow platformfunctionaliteiten en verzorgt de technische implementatie hier van; Ook is de technisch projectleider verantwoordelijk voor de technische afstemming met ServiceNow tbv het Impact programma, licentiemetingen, platform performance en het primaire aanspreekpunt tbv support van de leverancier. Daarnaast is de technisch projectleider ook verantwoordelijk voor de onboarding van (tijdelijke) teamleden bij het DevOps team. Bovendien is de verwachting, dat het team bemand gaat worden met interne medewerkers. Hiervoor stelt de technisch projectleider de behoefte op en draagt zorg dat de aanwezig kennis dan wordt overgedragen . Tevens is de technisch projectleider Scrum Master voor onder meer het ServiceNow DevOps team.”

Achtergrond:
Een combinatie van de systemen AC/SC/BP, ondersteunt de bedrijfsvoering van JIVC. Delen uit deze systemen zijn per 14/1/20 end-of-support . Zonder de werking hiervan kunnen incidenten en wijzigingen niet meer automatisch worden geadministreerd. Dit kost zo veel tijd dat de bedrijfsvoering van JIVC snel zal vastlopen en de dienstverlening aan de JIVC-gebruikers ernstig verstoord zal raken. Het systeem wordt op basis van ServiceNow geconfigureerd om aan te sluiten bij de keuze van de GrIT-partner én om dat dit de marktstandaard aan het worden is voor dergelijke systemen.Operationeel wil zeggen zowel technisch als functioneel inclusief alle communicatie en opleidingen van gebruikers en beheerders. Het systeem biedt daarna de mogelijkheid om aanvullende functies te automatiseren. Denk hierbij aan de minder kritische functies die nu in AC/SC/BP aanwezig zijn functies waardoor de JIVC dienstverlening en/of administratie en besturing daarvan wordt geoptimaliseerd. 

Organisatie:
JIVC: JIVC is een professionele IV/ICT-organisatie, die de Defensieonderdelen en andere klanten binnen de overheid faciliteert in het effectief en doelmatig kunnen (blijven) uitvoeren van hun taken. Als organisatie staat JIVC voor betrouwbare, beveiligde IV/ICT-diensten die marktconform zijn wat betreft techniek en prijs. Medewerkers binnen JIVC werken samen en delen kennis, vanuit het besef dat alleen op deze wijze de beste kwaliteit kan worden geleverd.

Eisen en wensen voor de functie Technisch Projectleider

Harde eisen:

  • Kandidaat heeft aantoonbare , minimaal 3 jaar, werkervaring met technische implementaties ITSM;
  • Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring, minimaal 3 jaar, met 2 verschillende toonaangevende IT Service Management Tools;
  • Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring, minimaal 3 jaar, met Agile/Scrum en Lean Six Sigma;
  • HBO werk en denk niveau (3 Jaar);
  • Kandidaat heeft werkervaring met minimaal ITIL v3 (3 Jaar);
  • Kandidaat heeft ervaring met inrichten en implementeren van Service Management processen (2 Jaar);
  • Kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met een complexe IT omgeving (meer dan 1.500 IT specialisten)(2 Jaar).

Wensen:

  • Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare ruime ervaring (minimaal 2 jaar) met migraties van HP Asset en Service Centre naar ServiceNow en is in bezit van PSM I en PSM II certificaat;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare werkervaring (minmaal 2 jaar) en uitstekende kennis van projecten rond IT Service Management/ Servicedesk processen, tooling, verbetering, transitie, transformatie en training;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare werkervaring met HP asset en Service Centre (minimaal 2 jaar);
  • Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring als Scrum Master en Agile/Scrum (minimaal 2 jaar).

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-03-13 10:39:50

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden