Technisch Consultant CRM | Gouda

Standplaats:

Gouda
Aanvraagnummer:
1398
Startdatum:
13-11-2017
Verwachte einddatum:
13-02-2018
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13-11-2017 09:00
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Wigo4it is een organisatie die sinds september 2007 bestaat en als ICT-dienstverlener voor de sociale diensten van de vier grote steden: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht (de G4- onze eigenaren en klanten) fungeert. Wigo4it ontwikkelt, bouwt, implementeert en onderhoudt ICT systemen waarmee de G4 uitkeringen verstrekken en re-integratietrajecten begeleiden.
Gezamenlijk bedienen de G4 circa 1/3 van het totaal aantal bijstandsgerechtigden in Nederland.
We zijn volop in beweging om onze dienstverlening en processen optimaal af te stemmen op de behoefte van onze klanten. De Supplyorganisatie van Wigo4it bestaat uit een afdeling Ontwikkeling, waarin wij applicaties en services voor het Sociale domein ontwikkelen en een afdeling Operations waarin wij het technisch platform voor deze applicaties aanbieden, beheren en vernieuwen. In de afgelopen maanden is een Infrastructuur Doelarchitectuur (IDA) opgesteld, die in de komende twee jaar gerealiseerd moet worden. Deze IDA kent een roadmap die onder aansturing van een programma manager wordt
gerealiseerd. IDA bestaat uit nieuwe infrastructuur en Life Cycle management van bestaande infrastructuur.

Profiel
Het programma Realisatie IDA bestaat uit diverse infrastructurele projecten. De Technisch Consultant CRM zal voor het project Edison ingezet worden. Hierbij is het de bedoeling dat hij zijn kennis van Microsoft Dynamics CRM op het gebied infrastructuur en releasen met een hoge mate van zelfstandigheid hands-on kan toepassen. Van de Technisch Consultant CRM wordt verwacht dat hij meedenkt over de uit te voeren werkzaamheden en te bereiken resultaten, installatiewerkzaamheden verricht, problemen doelgericht te lijf gaat en opgeleverde producten overdraagt aan beheer.
Documentatie speelt een belangrijke rol voor de in beheer name van de opgeleverde producten. De Technisch Consultant CRM dient relevante documentatie op te stellen en bij te werken ten behoeve van toekomstig beheer.
De werkzaamheden van de Technisch Consultant CRM betreffen projectwerkzaamheden. De Technisch Consultant CRM dient ervaren te zijn in het werken binnen projecten. Van de Technisch Consultant CRM wordt een hoge mate van pro-activiteit en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel
verwacht. 

We zijn niet op zoek naar een CRM consultant welke de applicatie inhoudelijk kan configureren.

Taken

  • Kritisch meedenken over oplossingen, uit te voeren werkzaamheden en te bereiken resultaten;
  •  Automatisering van installatie en configuratie van CRM servers (fire and forget);
  • Hardening van CRM servers
  • Ontwikkelen van Release Management componenten en templates
  • Uitrollen van complexe CRM/ADX oplossingen via Release Manager
  • Trouble shooten ADX, CRM en Release Management;
  • Documentatie bijwerken en opleveren.

Functie eisen

  • HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring met Microsoft Dynamics CRM;
  • Recent ervaring met het installeren, configureren en trouble shooten van CRM servers incomplexe omgevingen waaraan hoge security eisen worden gesteld;
  • Recent ervaring met het ontwikkelen en trouble shooten met Windows Powershell;
  • Hoge mate van zelfstandigheid;
  • In staat zijn kennis in begrijpelijke taal te documenteren en zijn kennis over te dragen aan anderen;
  • Kennis en ervaring werken Desired State Configuration is een pre;
  • Kennis en ervaring werken Release Management is een pre;
  • Kennis en ervaring werken onder architectuur een pre;
  • Kennis en ervaring werken met Lean, Agile/SCRUM omgevingen is een pre;
  • Kennis en ervaring binnen het sociale domein is een pre;
  • Microsoft Dynamics CRM gecertificeerd is een pre;
  • Pro-actief;
  • Zelfstandig (geen tunnelvisie);
  • Resultaatgericht;
  • Flexibel, geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
    Competenties:
  • Samenwerken;
  • Kennisoverdracht;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Kwaliteitsbewustzijn;
  • Overtuigingskracht;
  • Besluitvaardigheid.

Aanvullende informatie

CV in het Nederlands en max 5 pagina’s

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2017-11-06 13:27:50

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden