Technisch Applicatiebeheerder | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2022-0402
Startdatum:
25-04-2022
Verwachte einddatum:
30-09-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
31-03-2022 11:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor SSC-ICT op zoek naar een Technisch Applicatiebeheerder op basis vvan 36 uur per week. 

Technisch applicatie beheer voor diverse TOPdesken. Daar ligt je hoofdtaak. De komende periode worden onze klantTOPdesken ondergebracht in een virtual appliance omgeving. Jouw taak is om dit geheel te begeleiden en te zorgen dat deze migratie naar tevredenheid verloopt. Daarnaast heb je reguliere werkzaamheden. o.a. uitvoeren van de (ochtend)controles, (persoons)imports, doorvoeren updates, performance metingen, beheren van (API)koppelingen met andere systemen en bronnen. Up to date houden van het LifeCycleManagement, certificaten en adequate acties om de componenten in support te houden. Aanleggen en onderhouden van beheer documentatie. Opstellen van werkinstructies en procedures. Zorgen voor oplossingen van (server/applicatie)kwetsbaarheden. Kunnen meedraaien in projecten of projectmatige aspecten (o.a. Virtual Appliance, Assetmanagement, TOPdesk koppelen aan de ESB, ketenmanagement)

Achtergrond Opdracht:
SSC-ICT heeft voor haar eigen bedrijfsvoering verschillende applicaties in gebruik waarvan het SSC-ICT de eigenaar is. Voor het IT4IT team ligt de nadruk op onze eigen TOPdesk SSC-ICT, diverse klant TOPdesken, het Self Service Portal. IT4IT is het team dat het technische- en functionele applicatiebeheer van deze applicaties uitvoert. Daarnaast geven we gevraagd en ongevraagd advies en denken mee in RFP’s. De komende periode zal de nadruk komen te liggen op het ketenmanagement en de customer intimacy. Tevens zijn we intensief betrokken bij het borgen en delen van applicatie kennis binnen de afdelingen van het SSC-ICT. Daarnaast ondersteunen we bij het testen van applicaties, het opzetten van geautomatiseerd testen en het zorg dragen voor testkennis bij de teams van SSC-ICT.

Organisatorische context en cultuur:
Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT- diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU- voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Applicatiebeheer: Gevolgd: Technisch Applicatie Beheer trainingen (aantoonbaar);
  • Aantoonbare ervaring als Technisch applicatiebeheer ( 2 jr );
  • Aantoonbare ervaring met docker software, containervirtualisatie ( 2 jr ).

Wensen:

  • Competenties: – Je neemt initiatief, bent pragmatisch en werkt proactief. Daarbij ben je erg service- en klantgericht; – Je kunt je mondeling uitstekend uitdrukken waarbij je laat zien dat je de materie op een simpele eenvoudige wijze weet te verwoorden; – Je legt continu afspraken, werkwijzen, kennis vast. Je documentatie is hierdoor altijd op orde en actueel; – Je reageert snel, enthousiast en adequaat op klantvragen/verzoeken. Je laat zien dat je werkt voor je klanten en hun continu wilt ontzorgen aangaande de TOPdesk producten; – Je laat zien dat je sterk bent in de samenwerking, maar tegelijkertijd kun je ook zelfstandig goed uit de voeten; – Je zet je (klant)ideeën om in verbetervoorstellen waarvoor je draagvlak creëert bij het team.
  • Kennis van (geautomatiseerd) testen;
  • Kennis van TOPdesk is een pré;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Gecertificeerd ITIL;
  • Ervaring met Linux;
  • Ervaring met koppelingen (API, Servicebus) is een pré;
  • Kennis van software (door)ontwikkeling is een pré.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op donderdag 07-04-2022 tussen 09:00 – 11:00 uur en 11:30 – 15:00 uur. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-03-29 13:10:23

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden