Technisch Applicatiebeheerder | Arnhem

Sorry, deze opdracht voor Technisch Applicatiebeheerder is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Arnhem
Aanvraagnummer:
A2024-616
Startdatum:
20-05-2024
Verwachte einddatum:
01-09-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
26-04-2024 12:00
Contactpersoon Quest4:
Gerard Tummers
Telefoonnummer:
0615021386
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Technisch Applicatiebeheerder

Wat ga je doen?
In de rol van technisch applicatiebeheerder bij De Connectie ben je verantwoordelijk voor:

  • Continuïteit: monitoren van de beschikbaarheid en zo snel mogelijk herstel van de applicaties binnen de SLA afspraken;
  • 2e-lijnsondersteuning bij het oplossen van incidenten;
  • Het beheren en onderhouden van;
  • Systeemintegratie en technische koppelingen;
  • Goede technische inrichting/ configuratie;
  • Technische documentatie;
  • Testomgeving (beschikbaarheid + dataverversing conform SLA afspraken);
  • Ondersteuning testtraject en in productie name van nieuwe functionaliteit op projectbasis;
  • Het updaten van zowel de applicaties als de applicaties servers.

Wie ben jij?
Samen met je collega’s ben je dagelijks aan de slag met het technisch beheer van onze applicaties. Daarbij horen kernbegrippen als klantgericht, analytisch vermogen en oplossingsgerichtheid. Daarnaast ben je communicatief vaardig en pro-actief. Je kunt je goed inleven in de klant, bij de Connectie is dat vaak in de persoon van Functioneel Beheer. Als zich een vraag of probleem aandient, dan ga je hiermee aan de slag en kom je met een antwoord of een oplossing.
Je bent daarnaast goed in staat om Linux en/of Windows logbestanden te interpreteren. Je bent aanspreekpunt voor diverse disciplines en echt ‘eigenaar’ van de applicaties die onder jouw beheer vallen. Met jouw analytisch vermogen doorzie je zaken snel, waarbij je ook buiten de bestaande kaders kijkt en aanbevelingen doet die gericht zijn op prestatieverbetering van het systeem en de applicatie. 

Organisatie

De gemeenten Arnhem, Renkum en Rheden hebben hun krachten gebundeld op het gebied van bedrijfsvoering, waaronder ook ICT. Hiervoor is in 2017 De Connectie opgericht.
De afdeling ICT is de partner voor de technische infrastructuur (incl. technisch applicatiebeheer) voor de gemeenten en de daaraan verbonden externe partijen.
De afdeling ICT zorgt voor ondersteuning en onderhoud bij de ICT-dienstverlening: zij betrekt gemeenten proactief bij de ontwikkelingen in de snel veranderende digitale wereld en zij voert deze verandering uit. Als Sr. Beheerder Server & Storage werk je voor de afdeling ICT. Eén van de teams is Team Server & Storage en is verantwoordelijk voor het beheer van de ICT-infrastructuur van de klanten en richt o.a. op:

  • Oplossen complexe problemen, storingen en wijzigingsverzoeken
  • Onderhouden van de ICT-infrastructuur
  • Bijhouden van documentatie
  • Monitoren en analyseren
  • Structureren en professionaliseren beheer

Eisen en wensen voor de functie Technisch Applicatiebeheerder

Harde eisen:

  • Minimaal HBO- werk en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Ervaring met applicaties die door gemeenten en overheid worden gebruikt;
  • (pré) ervaring met applicaties uit het sociaal domein;
  • Gespecialiseerde opleidingen als ASL2 Foundation en/of ITIL succesvol afgerond;
  • kennis van en ervaring met Operating Systems als Windows e/o Linux;
  • Kennis om applicatie issues van Oracle, MSSQL en Windows te kunnen adresseren;
  • Algemene kennis en ervaring met web based en client based applicaties;
  • Kennis van en ervaring met MS (Azure) AD;
  • Basiskennis van netwerk en troubleshooting; Basiskennis powershell scripting.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Hybride werkomgeving. Kandidaat moet minimaal 50% op kantoor aanwezig zijn.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Gerard Tummers bereikbaar op het nummer: 0615021386. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-04-22 15:24:22

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden