Technical Support | Den Haag
Sorry, deze opdracht voor Technical Support is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Den Haag
- Aanvraagnummer:
- A2023-1516
- Startdatum:
- 16-11-2023
- Verwachte einddatum:
- 30-04-2024 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 12-11-2023 23:59
- Contactpersoon Quest4:
- Fulko van der Meulen
- Telefoonnummer:
- 06-53719004
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Technical Support
Team NAAS (Network as a Service) is verantwoordelijk voor het beheer van alle Cloud en Non-Cloud infrastructuur binnen DICTU. Hiernaast levert NAAS resources aan projecten voor het ontwikkelen en implementeren van innovaties en verbeteringen. Als senior tweedelijns engineer ben je verantwoordelijk voor het verhelpen van incidenten in de DICTU infrastructuur. Je schakelt hierbij direct met de Servicedesk en met de derdelijns engineers in het geval er meer tijd en expertise nodig is om het incident te verhelpen. Je hebt een sterke achtergrond in generieke infrastructuur, datacenters en netwerken en bent servicegericht ingesteld.
Achtergrond:
Je komt te werken bij het Network Operations Center tweedelijns team van NAAS. Dit team bestaat uit 8 beheerders die samen de 130 locaties van o.a. kerndepartement EZK en LNV, RVO, NVWA verdeeld over het hele land, ondersteuning leveren en support leveren op het gebied van onze firewalls, load balancers en andere technologieën. Je voert zowel reactieve als proactieve beheerwerkzaamheden uit en maakt daarbij gebruik van tooling en monitoring. Je beschikt over de juiste troubleshooting skills om snel incidenten te kunnen oplossen. Je hebt een drive om jezelf verder te ontwikkelen op de gevraagde kennisgebieden.
Organisatie:
DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart. Meer informatie vindt u op https://www.dictu.nl
Eisen en wensen voor de functie Technical Support
Harde eisen:
- HBO opleiding in richting van ICT
- Vloeiend Nederlands in woord en geschrift
- Kennis en ervaring met 1e en 2e lijns gebruikersondersteuning
- Kennis en ervaring op het gebied van Incidentmanagement
- Kennis en ervaring op het gebied van Changemanagement
- Kennis van complexe infrastructuur, vooral op gebied van Cisco, Infoblox, Ironport, CheckPoint firewalls, F5 loadbalancing en McAfee webgateway proxy’s. (2 jaar)
- Klantgericht en goede communicatieve vaardigheden (2 jaar)
- Specifieke kennis in het beheren van grote infrastructuren (2 jaar)
Wensen:
- Je hebt kennis van Cisco, firewalls en heb je bij voorkeur een CCNA en/ of CCNP certficaat
- Je kunt aantonen dat je ervaring hebt met Firewalls / routers / VPN / Checkpoint Firewalls / F5 loadbalancers / Cisco Prime / Cisco Switches / Routers (LAN / WAN) / Cisco Ironports / Cisco ISE / Infoblox / McAfee Proxy
- Kennis van Cisco, firewalls en bij voorkeur een CCNA en/ of CCNP certificaat
- Ervaring met Firewalls / routers / VPN / Checkpoint Firewalls / F5 loadbalancers / Cisco Prime / Cisco Switches / Routers (LAN / WAN) / Cisco Ironports / Cisco ISE / Infoblox / McAfee Proxy
- Algemene kennis van technologieen
- Kennis met gebruik van Topdesk
- Ervaring binnen grote organisaties waar ICT ondersteuning essentieel is voor het primaire proces
- Technisch en analytisch inzicht
- Interesse in ontwikkelingen in je vakgebied en een visie daarover
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- In staat in teamverband prestaties te leveren
Competenties:
- Proactief
- Gemotiveerd
- Analytisch
- Integer
- Sterk verantwoordelijkheidsgevoel
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, zowel in Nederlands als in Engels
- Flexibel
- Betrouwbaar
- Klantgericht
- Oog en gevoel voor omgeving
- Snel kunnen schakelen op verschillende niveaus
- Doorzetter
- Goed kunnen werken in teamverband
- Zelfstandig werkzaamheden kunnen oppakken en uitvoeren
- Hands-on mentaliteit
- Oplossingsgericht
- Collegiaal en samenwerkingsgericht
- Nauwkeurig werkwijze
Aanvullende informatie
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Fulko van der Meulen bereikbaar op het nummer: 06-53719004. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-11-08 19:39:50