Technical Support | Den Haag

Sorry, deze opdracht voor Technical Support is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2023-1322
Startdatum:
09-10-2023
Verwachte einddatum:
30-04-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
27-09-2023 10:00
Contactpersoon Quest4:
Fulko van der Meulen
Telefoonnummer:
06-53719004
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Technical Support

Wij zijn namens Dictu op zoek naar een Technical Support op basis van 36 uur.

Team NAAS (Network as a Service) is verantwoordelijk voor het beheer van alle Cloud en Non-Cloud infrastructuur binnen DICTU. Hiernaast levert NAAS resources aan projecten voor het ontwikkelen en implementeren van innovaties en verbeteringen. Als senior tweedelijns engineer ben je verantwoordelijk voor het verhelpen van incidenten in de DICTU infrastructuur. Je schakelt hierbij direct met de Servicedesk en met de derdelijns engineers in het geval er meer tijd en expertise nodig is om het incident te verhelpen. Je hebt een sterke achtergrond in generieke infrastructuur, datacenters en netwerken en bent servicegericht ingesteld.

Achtergrond:
Je komt te werken bij het Network Operations Center tweedelijns team van NAAS. Dit team bestaat uit 8 beheerders die samen de 130 locaties van o.a. kerndepartement EZK en LNV, RVO, NVWA verdeeld over het hele land, ondersteuning leveren en support leveren op het gebied van onze firewalls, load balancers en andere technologieën. Je voert zowel reactieve als proactieve beheerwerkzaamheden uit en maakt daarbij gebruik van tooling en monitoring. Je beschikt over de juiste troubleshooting skills om snel incidenten te kunnen oplossen. Je hebt een drive om jezelf verder te ontwikkelen op de gevraagde kennisgebieden. Daarnaast geef je (technische) coaching aan medewerkers van het tweedelijns team.

Organisatie:
DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.

Eisen en wensen voor de functie Technical Support

Harde eisen:

  • HBO opleiding in richting van ICT;
  • Vloeiend Nederlands in woord en geschrift;
  • Grondige kennis engelse taal;
  • Kennis en ervaring met 1e en 2e lijns gebruikersondersteuning;
  • Kennis en ervaring op het gebied van Incidentmanagement;
  • Kennis en ervaring op het gebied van Changemanagement;
  • Kennis van complexe infrastructuur, vooral op gebied van Cisco, Infoblox, Ironport, CheckPoint firewalls, F5 loadbalancing en McAfee webgateway proxy’s (2 Jaar);
  • Klantgericht en goede communicatieve vaardigheden (2 Jaar);
  • Specifieke kennis in het beheren van grote infrastructuren (2 jaar);
  • Alleen kandidaten die in loondienst zijn komen in aanmerking voor deze opdracht. Ben jij ZZP’er informeer dan naar onze mogelijkheden.

Wensen:

  • Je hebt kennis van Cisco, firewalls en heb je bij voorkeur een CCNA en/ of CCNP certficaat;
  • Je kunt aantonen dat je ervaring hebt met Firewalls / routers / VPN / Checkpoint Firewalls / F5 loadbalancers / Cisco Prime / Cisco Switches / Routers (LAN / WAN) / Cisco Ironports / Cisco ISE / Infoblox / McAfee Proxy;
  • Algemene kennis van technologieen;
  • Kennis met gebruik van Topdesk;;
  • Ervaring binnen grote organisaties waar ICT ondersteuning essentieel is voor het primaire proces;
  • Je hebt technisch en analytisch inzicht;
  • Je hebt interesse in ontwikkelingen in je vakgebied en hebt hier een visie over;
  • Je bent klantgericht en bezit uitstekende communicatieve vaardigheden en bent in staat in teamverband prestaties te leveren;
  • Competenties: Verder ben je proactief, gemotiveerd, analytisch, integer, sterk verantwoordelijkheidsgevoel en beschik je over uitstekende mondelinge enschriftelijke communicatieve vaardigheden, zowel in Nederlands als in Engels. Je bent flexibel, betrouwbaar en klantgericht. Je hebt oog en gevoelvoor je omgeving, je weet snel te schakelen op verschillende niveaus en bent een doorzetter. Je voelt je thuis in een complexe omgeving, waarinje met collega-professionals samenwerkt en de uitdagingen aanpakt.Je kan goed werken in teamverband, maar kan ook heel goed zelfstandigwerkzaamheden oppakken en uitvoeren.Uiteraard zorg je dat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste technieken binnen je vakgebied doorzelf- en bijscholing.Eigenschappen / vaardigheden:- Hands-on mentaliteit;- Flexibel;- Oplossingsgericht;- Collegiaal en samenwerkingsgericht;-Nauwkeurig werkwijze.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Fulko van der Meulen bereikbaar op het nummer: 06-53719004. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-09-25 11:22:44

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden