Teammanager algemeen on-site beheer | Utrecht
Sorry, deze opdracht voor Teammanager algemeen on-site beheer is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Utrecht
- Aanvraagnummer:
- A2023-712
- Startdatum:
- 01-07-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-12-2023
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 16-05-2023 14:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Teammanager algemeen on-site beheer
Wij zijn voor het Openbaar Ministerie op zoek naar een Teammanager algemeen on-site beheer op basis van 36 uur per week.
De kandidaat zal de volgende werkzaamheden gaan uitvoeren:
- Stuurt op een effectieve en efficiënte procesgang; realiseert hiertoe een kwantitatieve en kwalitatieve personeelsbezetting en –inzet en lost eventuele knelpunten op door verbeteracties te ondernemen;
- Is verantwoordelijk voor de correcte uitvoering van de werkzaamheden van medewerkers door hen te instrueren, te coachen, te stimuleren en te corrigeren;
- Zorgt voor het uitvoeren van het personeelsbeleid, door o.a. het werven en selecteren, inwerken, ontwikkelen en beoordelen van medewerkers;
- Geeft uitvoering aan het Arbo- verzuim- en opleidingsbeleid;
- Biedt begeleiding en ondersteuning voor de persoonlijke en teamontwikkeling;
- Schept randvoorwaarden voor de uitvoering van de werkzaamheden;
- Fungeert als aanspreekpunt van het team en zorgt voor goede communicatie en informatie-uitwisseling;
- Levert een bijdrage aan de totstandkoming van het jaarplan van de afdeling en het vertaalt het jaarplan naar concrete doelstellingen voor het eigen aandachtsgebied;
- Monitort de realisatie van de overeengekomen KPI’s; signaleert afwijkingen en neemt passende maatregelen;
- Informeert het afdelingshoofd tijdig of afwijkingen in de realisatie; adviseert het afdelingshoofd over realisatie van de overeengekomen doelstellingen;
- Signaleert en analyseert ICT-ontwikkelingen die van invloed zijn op de werkzaamheden van het team als ook op processen/procedures en werkwijzen; vertaalt dit naar mogelijkheden en consequenties voor het eigen aandachtsgebied, legt dit voor aan het afdelingshoofd en draag zorg voor de uitvoering;
- Voert samen met collega teammanagers en het team een regie rol op de aansturing van diverse leveranciers. Dit vooral op het operationele deel.
Achtergrond opdracht:
Wij zijn de afdeling Productie. Wij beheren alle in-beheer-genomen applicatieve en infrastructurele toepassingen die binnen het OM actief zijn. Ter ondersteuning van het gebruik van deze toepassingen leveren wij support op deze omgeving. Belangrijkste doelstellingen binnen de afdeling zijn het leveren van ondersteuning voor de (generieke) IT-voorzieningen aan de OM-onderdelen en ketenpartners (zoals ZM, Politie, Justid, CJIB en Rijksrecherche) en het waarborgen, vergroten van de continuïteit en stabiliteit van deze beheeromgeving. Onder beheren en ondersteunen verstaan wij het registreren, analyseren, categoriseren, prioriteren en het (structureel) oplossen van incidenten binnen het applicatielandschap van OM en het ondersteunen en samenwerken met alle kwartieren en in het bijzonder met IOB, Productiehuis (doorontwikkeling van bestaande en nieuwe business applicaties), IV-coördinatie. Daartoe worden incidenten, problems, changes en releases gemanaged vanuit Productie, de voorbereiding en uitvoering van deze problems, changes en releases geschied veelal binnen andere afdelingen (zoals Business applicaties en IOB) en leveranciers.
Wij zijn de afdeling Productie. Wij beheren alle in-beheer-genomen applicatieve en infrastructurele toepassingen die binnen het OM actief zijn. Ter ondersteuning van het gebruik van deze toepassingen leveren wij support op deze omgeving. Belangrijkste doelstellingen binnen de afdeling zijn het leveren van ondersteuning voor de (generieke) IT-voorzieningen aan de OM-onderdelen en ketenpartners (zoals ZM, Politie, Justid, CJIB en Rijksrecherche) en het waarborgen, vergroten van de continuïteit en stabiliteit van deze beheeromgeving. Onder beheren en ondersteunen verstaan wij het registreren, analyseren, categoriseren, prioriteren en het (structureel) oplossen van incidenten binnen het applicatielandschap van OM en het ondersteunen en samenwerken met alle kwartieren en in het bijzonder met IOB, Productiehuis.
Organisatie:
Binnen het Openbaar Ministerie is domein Informatievoorziening Openbaar Ministerie (IVOM) verantwoordelijk voor het leveren van een stabiele en toekomstbestendige IT-infrastructuur en beheer en ontwikkeling van de applicaties.
Deze organisatie is in oprichting en er zijn 6 afdelingen onderkend:
- CIO office;
- Productie met de Service Organisatie;
- Business applicaties;
- IV-coördinatie incl. team Projecten;
- Infrastructuur, ontwikkeling en beheer (IOB);
- Bedrijfsvoering.
Eisen en wensen voor de functie Teammanager algemeen on-site beheer
Harde eisen:
- De kandidaat heeft een afgeronde opleiding van minimaal hbo niveau;
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar relevante werkervaring met complexe ICT-omgevingen waaronder o.a. binnen de overheid;
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring met het inrichten van procedures en processen om een ICT-organisatie te laten functioneren en op te bouwen;
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar gewerkt als service manager.
Wensen:
- De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring met soortgelijke opdrachten bij x-aantal verschillende organisaties. Geef aan hoeveel soortgelijke opdrachten (35%);
- Geef aan hoeveel jaar je ervaring hebt met complexe ICT-omgevingen ( 40%).
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats in week 21. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-05-11 06:59:50