Teamleider Klantenservice | Amsterdam
Sorry, deze opdracht voor Teamleider Klantenservice is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Amsterdam
- Aanvraagnummer:
- A2023-1410
- Startdatum:
- 13-11-2023
- Verwachte einddatum:
- 13-08-2024 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 32-36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 30-10-2023 10:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Teamleider Klantenservice
Wij zijn namens onze klant op zoek naar een Teamleider Klantenservice op basis van 32-36 uur.
Binnen de afdeling Cont(r)act oftewel de klantenservice zijn we op zoek naar een ervaren leidinggevende die goed is op wel de mens als het resultaat. Je bent flexibel, positief ingesteld en altijd op zoek naar de oplossing. Daarnaast houdt je van uitdaging en ben je een kei in communiceren, je weet daarbij mensen mee te nemen. Je brengt structuur aan in je werk en hebt goed cijfermatig inzicht. Je bent analytisch sterk en in staat hoofd- en bijzaken te scheiden. Je bent in staat om een team aan te sturen, te overtuigen en klantgericht te werken. Je bent planmatig en stressbestendig. Binnen de klantenservice werken ongeveer 76 FTE en daar zitten nu 2 teamleiders op. Als derde teamleider neem jij de verantwoordelijkheid over van een aantal medewerkers. Daarnaast zal een groot deel van je tijd bestaan uit het uitvoeren van verbeterprojecten met als doel het aantal belletjes, e-mails etc te verlagen. Je hebt hier aantoonbare ervaring mee. Je rapporteert direct aan het hoofd van de afdeling.
Achtergrond:
Binnen de klantenservice van de klant zoeken wij een teamleider die enerzijds een deel van de mensen aanstuurt als ook projecten draait om het aantal contacten te verlagen. We zijn op zoek naar een ervaren leidinggevende die vertrouwd is met klantenservice processen bij voorkeur zoals die gangbaar zijn bij waterbedrijven, energie leveranciers of telecom providers.
Organisatie:
Als Teamleider ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van het klantcontact voor onze opdrachtgevers Gemeente Amsterdam voor drinkwater en het Waterschap A.G.V. voor drinkwaterbelasting. De vragen zijn meestal over de facturatie. De implementatie van het nieuwe facturatiesysteem heeft geleid tot een aantal achterstanden welke gecontroleerd weggewerkt moeten worden. Daarom is er veel overleg tussen de Klantenservice en de backoffice afdelingen van KS&B. Cont(r)act is één van de teams binnen Klantenservice & Betalen. Naast dit team zijn er onder andere de teams Factureren (drinkwater), Heffen (belastingen), Betalen en de meldkamer (voor technische vragen).
Eisen en wensen voor de functie Teamleider Klantenservice
Harde eisen:
- Aantoonbare ervaring met klantenservice processen bij voorkeur zoals die gebruikelijk zijn bij waterbedrijven, energie leveranciers of telecom providers (first time right, kanaalstrategie, call reduction programma’s, WFM, AHT, KTO etc);
- Minimaal 4 jaar ervaring met het succesvol uitvoeren van verbeterprojecten binnen een klantenservice omgeving;
- Minimaal 2 jaar met leidinggeven in complexe organisaties;
- Ervaring met procesverbetertechnieken zoals lean six sigma en/of COPC;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Competenties: verbinden; duidelijk communiceren; leiderschap; innovatief; Planmatig; Stressbestendig; Analytisch;
Wensen:
- Aantoonbare resultaten geboekt met het verlagen van het aantal calls – (40 punten);
- Ervaring binnen een waterleiding bedrijf – (30 punten)(0 tot 1 jaar, 1 t/m 2 jaar, 3 tot 5 jaar, 5 + jaar);
- Ervaring met Dynamics en/of Topdesk – (15 punten)(0 tot 1 jaar, 1 t/m 2 jaar, 3 tot 5 jaar, 5 + jaar);
- Ervaring met het succesvol opzetten van een kanaalstrategie (15 punten).
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats op 7 november 2023 – 09:00 uur – 12:00 uur. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-10-17 08:26:25