Team Helpdeskmedewerkers ICT 8 FTE | Huis Ter Heide

Sorry, deze opdracht voor Team Helpdeskmedewerkers ICT 8 FTE is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Junior
Standplaats:

Huis Ter Heide
Aanvraagnummer:
A2024-290
Startdatum:
01-05-2024
Verwachte einddatum:
30-04-2025 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
27-02-2024 00:00
Contactpersoon Quest4:
Fulko van der Meulen
Telefoonnummer:
06-53719004
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Team Helpdeskmedewerkers ICT 8 FTE

Achtergondinformatie
JIVC afdeling IT Continuity Center

Functieomschrijving
Het Ministerie van Defensie heeft op korte termijn behoefte aan een team Helpdeskmedewerkers van 8 FTE. Dit betreft een uitvraag waarvan de huidige Nadere Overeenkomst (NOK) niet meer wordt gecontinueerd. Laat u zich door deze situatie niet weerhouden om toch passende kandidaten aan te bieden. De opdracht wordt gegund aan de beste kandidaat in deze uitvraag en bovendien (gelet op de grote capaciteitsvraag van Defensie) worden met regelmaat de nummer 2, nummer 3 etc. in de rangorde ook gegund. Defensie is dagelijks actief in Nederland en in het buitenland voor de belangen van ons land en haar inwoners. De wereldwijde inzet versterkt de internationale samenwerking en draagt bij aan de ambitie van Nederland dat mensen zich wereldwijd in vrijheid en veiligheid kunnen ontplooien. De werkzaamheden worden verricht binnen de afdeling Service Desk Defensie (SDD) van het Joint Informatievoorziening Commando (JIVC), vallend onder de Defensie Materieel Organisatie (DMO). JIVC is binnen de DMO een full-service ICT-bedrijf dat niet alleen ICT diensten verleent aan Defensie maar ook aan andere ministeries en aan de ‘zwaailicht’-sector. Onze ICT-dienstverlening omvat een breed gebied: we leveren de werkplek, maar ook de onderliggende platformen en netwerkverbindingen. JIVC is meer dan een ICT-leverancier: we denken mee, adviseren, lossen op en kijken verder. Het proactief adviseren over ICT binnen de bedrijfsvoeringsystemen van de klant en het bieden van support wanneer nodig, behoort bij de servicegerichte instelling van JIVC. Dat doen we 24 uur per dag, binnen het Koninkrijk der Nederlanden en daarbuiten. Binnen JIVC is de SDD het eerste aanspreekpunt voor vragen van gebruikers en het melden van verstoringen op het gebied van ICT dienstverlening. Daarnaast handelen we ook gebruikersvragen af die betrekking hebben op een aantal andere diensten.

Belangrijkste taken: Voor de Service Desk Defensie (SDD) zijn wij op zoek naar meerdere collega’s in de functie van Helpdeskmedewerker ICT in Huis Ter Heide. Beantwoord jij alle ICT-vragen van je collega’s bij het ministerie van Defensie? Ben jij technisch vaardig en oplossingsgericht? Staat de klant bij jou op de eerste plaats en weet jij de vraag van de klant op juiste waarde te schatten? Dan nodigen we jou uit om te solliciteren op de volgende functie. Je bent via de telefoon en e-mail het eerste aanspreekpunt voor 1e en 2de lijns problemen. Je houdt er van het beste in jezelf naar boven te halen, je talent te benutten en samen met jouw servicedesk collega’s de klant te helpen. Dit alles om zo goed en snel mogelijk een oplossing te vinden voor de klant en deze een optimale service te bieden. Als Helpdeskmedewerker ICT voer jij de volgende werkzaamheden uit: – Het aannemen, registreren en oplossen van storingsmeldingen – Het inwinnen en juist interpreteren van storingsmeldingen – Het geven van uitleg aan gebruikers – Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden Uitgangspunten voor het uitvoeren van de werkzaamheden: -Het team bestaat uit 8 personen (= een volledig team. -Het team wordt door 1 leverancier aangeboden. Er dient voor (door) elk teamlid een CV te worden ingediend. Elk teamlid dient te voldoen aan de eisen. Indien niet duidelijk uit het CV blijkt dat aan één van onderstaande eisen wordt voldaan, wordt het desbetreffende team (in zijn geheel) uitgesloten. Behoeftesteller behoudt zich het recht toe om bronnen, zoals social media, te raadplegen ter toetsing van het CV. Iedere kandidaat zal individueel beoordeeld worden op basis van de wensen, de beoordeling van het totale team vindt plaats op basis van het gemiddelde van alle kandidaten. Tarief: U dient één gemiddeld uurtarief op te geven voor het gehele team. Het uurtarief is exclusief BTW; • Alle prijzen omvatten de volledige vergoeding voor de te leveren diensten; • Het betreft in alle overige gevallen all-in tarieven: reis- en verblijfkosten als ook bureau- en administratiekosten zijn bij de geoffreerde prijzen inbegrepen. Voor buitenlandse dienstreizen geldt dat reis- en verblijfskosten tegen de Defensie vergoedingen vergoed worden. U wordt gevraagd om voor alle gevraagde teamleden een CV in te dienen, in totaal 8 stuks

Eisen en wensen voor de functie Team Helpdeskmedewerkers ICT 8 FTE

Harde-eisen

  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als ICT helpdesk medewerker.
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO-3 ICT diploma

Wensen

Te beoordelen wensen c.q. kwalitatitscriteria:

  • Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding (diploma) op gebied van ICT
  • Kandidaat heeft bij voorkeur een Windows 10 MCSA certificaat
  • Kandidaat heeft bij voorkeur een ITIL V3 of V4 certificaat

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Fulko van der Meulen bereikbaar op het nummer: 06-53719004. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-03-08 14:40:59

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden