Senior Tactisch Beheerder
Functie omschrijving
De afdeling is verantwoordelijk voor het (dagelijks) netwerkbeheer van de corporate klanten (top 120) van opdracht. Het betreft complexe en omvangrijke netwerken (100 tot 2500 devices per klant over honderden locaties) in zowel kantoor als ook bedrijf kritische productienetwerken. Onze klanten maken gebruik van de laatste ontwikkelingen op het gebied van ICT. Binnen de afdeling ga je werken met geavanceerde netwerk management systemen.
Omschrijving voor Tactisch Beheerder
Wat zijn je uitdagingen….?
Je bent binnen onze afdeling verantwoordelijk voor één of meerdere klantnetwerken en bent als zodanig de ‘organisator’ binnen onze afdeling voor alle facetten van de dienstverlening.
Als technisch specialist invullingen geven aan de ITIL (v3) processen binnen onze afdeling.
Ondersteuning bieden aan Sales en klantprogramma’s bij omvangrijke trajecten en maatwerkvragen. Deze maatwerkvragen weet je terug te brengen tot functionaliteitsvraagstukken. Hierbij maak je optimaal gebruik van standaard ‘bouwblokken’
Analyseert en coördineert complexe problemen, lost incidenten op en draagt zorg voor de engineering en uitvoering van complexe changes.
Deelnemen in multidisciplinaire werkgroepen en verantwoordelijk voor de implementatie en borging van nieuwe diensten en klantnetwerken binnen de beheerafdeling.
Je neemt de lead bij veranderingen van onze diensten zowel op technisch als ook op dienstvlak.
Je bent in staat om een collega’s mee te nemen in veranderingen in de rol van teamcaptain of als trekker van een van de veranderingen binnen onze dienstverlening.
Wat is je inbreng….?
Je zoekt actief naar kansen om klant- én teamresultaten te verbeteren en onderneemt actie om deze te benutten. Je hebt drive en oog voor meer dan techniek alleen.
Je bent in staat om zowel met klanten, collega’s als leveranciers effectief te werken en bent leergierig, enthousiast, analytisch en kritisch.
Je werkt planmatig en beschikt over organiserend vermogen. Je neemt vanuit onze afdeling de lead in klanttrajecten.
Teamwork. Je vindt het leuk om samen met een team te presteren.
Functie eisen
Aantoonbaar HBO/WO ICT opleiding met daarnaast gerichte certificeringen op het gebied van netwerkbeheer.
Diepgaande kennis en ervaring op het gebied van Cisco netwerkbeheer.
Kennis en ervaring op het gebied van HP en Juniper en netwerk management systemen is een grote pré.
Kennis van beheerdomein op minimaal CCNP niveau, en ICT-processen (ITILv3).
Goede sociale en communicatieve vaardigheden
Geen 9 tot 5 mentaliteit; bereid om mee te draaien in standby diensten en om buiten kantooruren changes uit te voeren.
Aanvullende screening is onderdeel van de functie
Extra informatie
- Standplaats
-
Den Haag
- Aanvraagnummer
- 608
- Startdatum:
- 2017-01-23
- Verwachte einddatum
- 2017-06-30
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2017-01-09
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
Geplaatst op 2017-01-06 15:17:54