Systeembeheerder ( 2FTE) | Amstelveen

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2022-0072
Startdatum:
14-02-2022
Verwachte einddatum:
13-02-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
28-01-2022 10:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar 2 Systeembeheerders op basis van 36 uur per week.

Het team Infrastructuur & Servicedesk is onderdeel van de afdeling A&I van de gemeente Amstelveen en verzorgt het netwerk-, systeembeheer en support. De Servicedesk levert eerstelijns ondersteuning aan gebruikers en adviseert en begeleidt gebruikers op het gebied van ICT.

In deze functie is geen dag hetzelfde. Het ene moment werk je aan regulier beheer en incidenten of aan vernieuwing van de infrastructuur. Op het andere moment werk je aan de informatiebeveiliging en los je problemen op. Daarnaast ben je veelvuldig betrokken bij verschillende innovatieve projecten binnen de organisatie en wil jij je vastbijten in security om te zorgen dat we in een veilige en flexibele ICT omgeving kunnen blijven werken. 

Je houdt je bezig met installaties, troubleshooting, onderhoud en Windows updates. Je bent zelfstandig en proactief ingesteld omdat je de contactpersoon bent met de leveranciers en onze klanten. Daarnaast werk je mee aan IT gerelateerde projecten. Je monitort op beschikbaarheid, stabiliteit en beveiliging van de ICT omgeving. Jouw werk bestaat uit het leren beheren van de virtuele servers, werkplekken en fysieke clients (Windows, VMware en Citrix), de storageomgeving (EMC). Je informeert de Servicedesk over de voortgang en gekozen oplossing. Je inbreng wordt gewaardeerd en zo breng je met jouw input de organisatie weer een stap verder. Je bent het aanspreekpunt voor 2e lijns en 3e lijns meldingen die binnen komen via de Servicedesk. Je verzorgt de oplossing, mogelijk in samenwerking met je collega’s en/of de betrokken leverancier en zorgt voor een goede afhandeling en vastleggen van de oplossing. Je maakt analyses van storingen en je signaleert knelpunten. Van daaruit draag je duurzame oplossingen en verbetervoorstellen aan.

  • Je staat open voor de wensen en belangen van jouw (interne) klanten en verleent systeemondersteuning in het dagelijks werk.
  • Je denkt actief mee in het verbeteren van de dienstverlening van het team.
  • Je zoekt (proactief) de samenwerking met andere afdelingen/collega’s en je werkt actief mee in projectgroepen als dat wordt gevraagd.

Het betreft een tijdelijke opdracht vanwege piekwerkzaamheden bij de doorontwikkeling van de afdeling. De opdracht is voor 12 maanden er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Opdrachtomschrijving:
Het team Infrastructuur & Servicedesk is onderdeel van de afdeling A&I van de gemeente Amstelveen en verzorgt het netwerk-, systeembeheer en support. De Servicedesk levert eerstelijns ondersteuning aan gebruikers en adviseert en begeleidt gebruikers op het gebied van ICT.

In deze functie is geen dag hetzelfde. Het ene moment werk je aan regulier beheer en incidenten of aan vernieuwing van de infrastructuur. Op het andere moment werk je aan de informatiebeveiliging en los je problemen op. Daarnaast ben je veelvuldig betrokken bij verschillende innovatieve projecten binnen de organisatie en wil jij je vastbijten in security om te zorgen dat we in een veilige en flexibele ICT omgeving kunnen blijven werken. 

Je houdt je bezig met installaties, troubleshooting, onderhoud en Windows updates. Je bent zelfstandig en proactief ingesteld omdat je de contactpersoon bent met de leveranciers en onze klanten. Daarnaast werk je mee aan IT gerelateerde projecten. Je monitort op beschikbaarheid, stabiliteit en beveiliging van de ICT omgeving. Jouw werk bestaat uit het leren beheren van de virtuele servers, werkplekken en fysieke clients (Windows, VMware en Citrix), de storageomgeving (EMC). Je informeert de Servicedesk over de voortgang en gekozen oplossing. Je inbreng wordt gewaardeerd en zo breng je met jouw input de organisatie weer een stap verder. Je bent het aanspreekpunt voor 2e lijns en 3e lijns meldingen die binnen komen via de Servicedesk. Je verzorgt de oplossing, mogelijk in samenwerking met je collega’s en/of de betrokken leverancier en zorgt voor een goede afhandeling en vastleggen van de oplossing. Je maakt analyses van storingen en je signaleert knelpunten. Van daaruit draag je duurzame oplossingen en verbetervoorstellen aan.

  • Je staat open voor de wensen en belangen van jouw (interne) klanten en verleent systeemondersteuning in het dagelijks werk.
  • Je denkt actief mee in het verbeteren van de dienstverlening van het team.
  • Je zoekt (proactief) de samenwerking met andere afdelingen/collega’s en je werkt actief mee in projectgroepen als dat wordt gevraagd.

Het betreft een tijdelijke opdracht vanwege piekwerkzaamheden bij de doorontwikkeling van de afdeling. De opdracht is voor 12 maanden er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Kandidaatomschrijving:

  • Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een gemeentelijke omgeving;
  • Je hebt bij voorkeur minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent bij voorkeur Microsoft MCSE gecertificeerd;
  • Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring met virtualisatieconcepten (server-, werkplek en applicatie-virtualisatie);
  • Je hebt aantoonbare inhoudelijke kennis van automatiseringssysteem waaronder producten van Microsoft;
  • Je hebt ruime kennis en ervaring met Powershell 4.0 en 5.0, VMware vSphere 6.7, Citrix XenDesktop 7.15, Citrix MDM / Netscaler en EMC systemen;
  • Je hebt ruime kennis van en ervaring met netwerken, Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange 2016, Microsoft SQL Server 2016, Ivanti Workspace en Microsoft Azure Cloud;
  • Bij voorkeur heb je kennis van security.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding. Referentie vereist;
  • Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring als systeembeheerder in de afgelopen 5 jaar. Referentie vereist;
  • Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als systeembeheerder binnen een 100.000+ (inwoners) gemeente in de afgelopen 5 jaar. Referentie vereist;
  • Op cv duidelijk aantoonbaar minimaal 5 jaar ervaring als Systeembeheerder binnen een Microsoft omgeving in de afgelopen 5 jaar. (benoem per werkgever;
  • Op CV duidelijk aantoonbaar minimaal 5 jaar kennis van en ervaring met Citrix werkplekken en VPN in de afgelopen 5 jaar. (benoem dit per werkgever);
  • Je beschikt over eigen devices (BYOD), zoals omschreven bij de kandidaat omschrijving (Bij de Gemeente Amstelveen is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt, zelf een smartphone, inclusief abonnement en een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik);
  • Competenties: – Klantgerichtheid; – Resultaatgerichtheid; – Betrouwbaarheid; – Goed in plannen en organiseren; – Proactief (regie en verantwoordelijkheid nemen); – Dienstverlenend en communicatief vaardig (in woord en geschrift); – Oplossingsgericht met een hands-on mentaliteit; – Samenwerken; – Flexibel. Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Wensen:

  • Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. – Motiveer waarom de kandidaat gemotiveerd is voor de opdracht; – Motiveer welke meerwaarde en kennis de kandidaat meebrengt; – Motiveer hoe de kandidaat te werk gaat;
  • Op CV aantoonbaar een afgeronde HBO opleiding richting ICT-Beheer;
  • Op CV aantoonbaar werkervaring met Ivanti Workspace en Microsoft Azure Cloud. Waar en hoe heb je deze ervaring opgedaan? Licht toe;
  • Op CV minimaal 1 jaar aantoonbaar werkervaring met een VMware vSphere 6.7, Citrix MDM / Netscaler in de afgelopen 2 jaar;
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. – Verificatie van inhoud aangeboden profiel; – Resultaten/praktijkvoorbeelden vanuit vorige werkzaamheden; – Competenties voor deze uitvraag; – In hoeverre de kandidaat overtuigt de opdracht succesvol af te ronden; – Klik en samenstelling binnen het team.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op woensdag 9 februari 2022. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-01-19 07:35:56

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden