Serviceteam medewerker 4fte | Rotterdam
- Werkniveau:
- Standplaats:
- Rotterdam
- Aanvraagnummer:
- 2764
- Startdatum:
- 01-01-2019
- Verwachte einddatum:
- 31-12-2019 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 24-32
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 06-12-2018 09:00
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
- Telefoonnummer:
- 06 – 46 12 98 22
Functie omschrijving
Quest4 is voor de Gemeente Rotterdam op zoek naar 4 x Serviceteam medewerkers voor 24 – 32 uur in de week.
Medewerker Serviceteam Werk & Inkomen:
Doel van het serviceteam is de werk- en inkomensconsulenten te ontlasten door alle telefonische vragen van alle werkzoekende te beantwoorden. Het serviceteam is het eerste aanspreekpunt voor deze werkzoekenden. Zij beantwoorden vragen op het gebied van Inkomen (uitkeringen) en op het gebied van Werk. Het doel van het team is zichzelf te ontwikkeling om uit te groeien naar een professioneel team waar de kennis zo groot is dat wij alle vragen kunnen beantwoorden. Bellen is Antwoord.
Het serviceteam:
Het serviceteam wordt ingezet voor de afdeling Beheer Inkomen, Intake en Werk. Het serviceteam beantwoordt vragen van werkzoekenden voor deze afdelingen. Het maakt afspraken met werkzoekenden voor de werk-intake gesprekken.Het levert daarnaast veel ondersteunende activiteiten ten behoeve van de teams en de afdeling, zoals email afhandelen, postverwerking, dossierverdeling, verwerken vakantiemeldingen en poststukken in ontvangst nemen.
Kern van de functie:
- Beantwoord zelfstandig alle vragen van werkzoekenden m.b.t. hun lopende uitkering Participatie Wet;
- Beantwoord zelfstandig alle vragen van werkzoekenden m.b.t. hun aanvraag Participatie Wet;
- Maakt zelfstandig afspraken met werkzoekenden n.a.v. een aanvraag Participatie Wet voor de eerste werk-intake;
- Maakt heldere terugbelnotities of meldingen aan voor de consulenten, wanneer wij geen antwoord weten op de vraag;
- Handelt zelfstandig terugbelnoties af vanuit 14-010
- Voert professionele telefoongesprekken met als doel een grote klanttevredenheid;
- Heeft kennis van goede gespreksvaardigheden en kennis van de wet-regelgeving omtrent de Participatie Wet.
- Heeft hiervoor meerdere trainingen gevolgd en deze met goed gevolg afgerond;
- Verwerkt en registreert eenvoudige mutaties;
- Voert algemeen ondersteunende werkzaamheden uit t.b.v de teams en de afdeling.
Functie eisen
- Je bent vanaf 1 januari 2019 beschikbaar (KO);
- Je bent beschikbaar voor 24 -32 uur in de week (KO);
- Aan kandidaat is (om wat voor reden dan ook) geen verlof toegekend zijn of een toekenning van verlof voorzienbaar zijn in de genoemde periode (KO);
- Aan de kandidaat wordt geen planbaar verlof toegekend dat gedurende de genoemde periode genoten wordt. Onder planbaar verlof wordt in dit verband onder meer vakantieverlof verstaan. Een toekenning van niet planbaar verlof, zoals calamiteitenverlof, wordt de kandidaat niet op onredelijke gronden onthouden (KO);
- Je bent in de afgelopen 3 jaar geen ex-ambtenaar bij de gemeente Rotterdam geweest in wat voor vorm ook (KO);
- Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau (KO);
- Je hebt minimaal 0-1 jaar ervaring met telefonische vragen beantwoorden en vastleggen van werkzoekenden over hun aanvraag uitkering, lopende uitkering en werktraject (KO);
- Je hebt minimaal 0-1 jaar ervaring met terugbelnotities en meldingen aanmaken voor andere afdelingen (KO);
- Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring in dit specifieke vakgebied;
- Je hebt kennis van de wet- en regelgeving in het kader van de Participatiewet om de werkzoekende hierover te informeren
- (KO);
- Je hebt kennis van Socrates, het kunnen navigeren in Socrates om de werkzoekende te kunnen voorzien van advies (KO);
- Je hebt kennis van RMW (reintegratie module werk), het vastleggen van telefonische afspraken met werkzoekenden voor de werkconsulent (KO);
- Je hebt kennis van het systeem klantbeeld is een pré;
- Goede aantoonbare gespreksvaardigheden en in het bezit van het certificaat “gesprekstechnieken” is een pré;
- Ervaring met het 4 A principe (aanvang-analyse-aanbod-afsluiten);
- Goede beheersing van de Nederlandse taal.
Competenties:
- Klantvriendelijkheid;
- Communiceren;
- Resultaatgerichtheid;
- Klantgerichtheid;
- Samenwerken;
- Integriteit;
- Stressbestendigheid (kunnen werken onder druk);
- Discipline;
- Initiatief;
- Accuratesse (kunnen werken met vaste heldere werkafspraken);
- Geduld;
- Inlevingsvermogen;
- Snel schakelen en kunnen multitasking (tussen verschillende programma’s en werkzaamheden).
Aanvullende informatie
Opmaak cv
- In het Nederlands
- In word
- Maximaal 5 pagina’s.
Gedurende opdracht kom je in loondienst van Quest4 (KO).
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2018-12-03 09:29:50