Servicemanager | Vianen / thuis
Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Vianen / thuis
- Aanvraagnummer:
- A2022-0399
- Startdatum:
- 04-04-2022
- Verwachte einddatum:
- 31-12-2022 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36-40
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 05-04-2022 11:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
Functieomschrijving
Wij zijn voor een klant op zoek naar Servicemanagers op basis van 36-40 uur per week.
Voor onze Resultaat Verplichte Opdrachten (RVO’s) zoeken we binnen het Value Delivery Center (VDC) een Service Manager voor opdrachten voor verschillende klanten met een focus op Smart Workspace.
Als VDC Service Manager ben jij de spin in het web voor de klant en eindklant, waarbij je klassiek gezien uiteraard de relatie onderhoudt tussen de interne organisatie en de klant en de verwachtingen managet. Je draagt hierin zorg dat het overeengekomen IT service niveau wordt nagekomen die door jou zijn vastgelegd in een SLA en zijn geborgd in een DAP/OLA/UC en coördineert bij het oplossen van (grote) problemen (escalatie punt). Daarnaast kun je leveringsprocessen opzetten, beheren en optimaliseren binnen de kaders van het interne kwaliteit systeem en de spelregels van de wet & regelgeving, audit en compliancy.
Binnen de RVO’s zijn de lijnen kort, je staat midden in de actie en operatie. Dit maakt het uitvoeren van de functie zeer dynamisch. Jij bent in staat om wensen en behoeftes vanuit de klant te vertalen naar de technische mogelijkheden en diensten binnen de organisatie en deze om te zetten naar een calculatie en een aanbieding. Viceversa begrijp je de techniek en kun je de technische mogelijkheden en vraagstukken vertalen naar een voor de klant begrijpelijke inhoud en breng je deze pro-actief onder de aandacht bij de klant. Je coördineert hierbij veelal zelf de teams, medewerkers en leveranciers die voor jouw klant(en) werken.
Eisen en wensen voor de functie
Harde eisen:
- HBO werk- en denkniveau, met tenminste 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
- ITIL gecertificeerd, BiSL-, ASL is een pré;
- Ervaring met Agile & Devops;
- Goed analytisch denkvermogen en pragmatisch handelen;
- Commerciële en bedrijfskundige vaardigheden;
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Ervaring met audits (ISO27001, ISAE3402) is een pré.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2022-03-29 06:34:30