Servicemanager | Gouda

Sorry, deze opdracht voor Servicemanager is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Gouda
Aanvraagnummer:
A2024-718
Startdatum:
21-05-2024
Verwachte einddatum:
31-12-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
09-05-2024 15:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Servicemanager

Opdrachtomschrijving

De servicemanager gaat aan de slag met de vertaling van kostenstructuren van Azure en M365 naar de kostprijzen die wij naar onze opdrachtgevers hanteren. Daarnaast wordt hij/zij betrokken bij de verder opstart van het CCC.

Achtergrond

Recent is binnen JIO het cloud competence center opgericht. Bij de opstart dient er op het gebied van service management ook een aantal activiteiten te worden uitgevoerd.

Organisatie

De Justitiƫle ICT Organisatie is van oorsprong de ICT-organisatie van de Dienst Justitiƫle Inrichtingen, maar sinds januari 2022 een zelfstandig ICT-dienstverlener voor het gehele ministerie van Justitie en Veiligheid. De Justitiƫle ICT Organisatie levert ICT-diensten aan verschillende onderdelen van het ministerie Justitie en Veiligheid (JenV). De Justitiƫle ICT Organisatie ontwikkelt, bouwt, implementeert en beheert ICT-werkplekken, applicaties en infrastructuur voor meer dan 20.000 gebruikers. In totaal werken ongeveer 500 medewerkers bij de Justitiƫle ICT Organisatie vanuit vestigingen in Gouda, Zeist en Veenhuizen en vanuit het rekencentrum in Amsterdam. De organisatie ontwikkelt veilige cloud-omgevingen waardoor JenV medewerkers hun werk kunnen doen: thuis, onderweg en op een werkplek. Opdrachtgevers zijn onder meer de Dienst Justitiƫle Inrichtingen, de Raad voor de Kinderbescherming, de Immigratie- en Naturalisatiedienst, de Dienst Terugkeer en Vertrek, Reclassering Nederland en Justis.

Eisen en wensen voor de functie Servicemanager

Harde eisen

  • Wo werk- en denkniveau – 10 jaar
  • Kennis van kostprijsmodellen in de cloud – 5 jaar

Wensen

  • Kennis van rekenmodellen die bij cloudservices worden toegepast.
  • Kennis van ITIL 4.
  • Per direct beschikbaar

Competenties
– Ervaring als servicemanager cloud in een overheidsomgeving is zeer gewenst.
– Kennis van de afrekenmodellen die in de cloud worden gebruikt.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 4 paginaā€™s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geĆÆnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-05-03 07:12:06

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

ā€˜Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruitersā€™

Eric Reitmaier ā€“ Support engineer Mobile Viewpoint

ā€˜Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijnā€™

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheidĀ 

ā€˜Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragenā€™

Jan Versluijs, HR professional

ā€˜Nog nooit zoā€™n gedegen voorbereiding doorlopenā€™

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheidĀ 

ā€˜Fijne werkgever met oog voor de medewerkerā€™

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden