Servicemanagement Proces Manager | Amsterdam

Sorry, deze opdracht voor Servicemanagement Proces Manager is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amsterdam
Aanvraagnummer:
A2023-5
Startdatum:
30-01-2023
Verwachte einddatum:
30-06-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


€ 90.00


Sluitingsdatum aanvraag:
13-01-2023 17:00
Contactpersoon Quest4:
Martin Notmeijer
Telefoonnummer:
+31 6 29040901
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Servicemanagement Proces Manager

Wij zijn namens onze opdrachtgever op zoek naar een Servicemanagement Procesmanager op basis van 36 uur.

Als Servicemanagement Procesmanager ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van het implementeren, verbeteren en bewaken van de kwaliteit van één of meerdere servicemanagementprocessen en de output ervan. Hierbij houd jij je ook bezig met het (laten) maken, onderhouden en beheren van procesbeschrijvingen, procedures en werkinstructies.

Samen met je collega Procesmanagers zorg je ervoor dat de servicemanagementprocessen worden geüniformeerd over de diverse IV afdelingen heen (Applicatiediensten, Procesautomatisering en IT) zodat deze het fundament vormen onder het IT beheer en dienstverlening voorspelbaar en transparant blijft. Je beschikt over een resultaatgerichte en procesmatige aanpak en werkt planmatig toe naar gestelde doelen. Jij bent in staat om de toegevoegde waarde van servicemanagement en procesmatig werken over te brengen en weet hiervoor draagvlak te creëren bij je collega’s. Je bent een bevlogen gesprekspartner op alle niveaus van de organisatie (leveranciers, directie, gebruikers) en je kunt klantwensen vertalen naar de ICT verantwoordelijken.

Door je goede communicatieve vaardigheden zorg je voor vernieuwing en verbetering binnen de dagelijkse operatie, weet je je verbetervoorstellen te onderbouwen en stuw je hiermee de dienstverlening richting onze gebruikers naar een hoger niveau.

Verder hou jij je als procesmanager bezig met het:

  • Bewaken van de kwaliteit van het proces, de output prestatie indicatoren en criteria zelf;
  • Genereren en verzorgen van managementinformatie (rapportages) over het proces, alsook op basis van procesinformatie trend- en knelpuntanalyses;
    Verzorgen van de inrichting van hulpmiddelen voor het proces;- Ondersteunen en adviseren bij projecten, onderzoeken, (proces)audits en de voorbereiding van overlegvormen;
  • Afstemmen van het proces op andere servicemanagementprocessen op centraal- en decentraal niveau van de organisatie;
  • Versterken van de integratie met de uitvoerende in- en externe partijen.

Eisen en wensen voor de functie Servicemanagement Proces Manager

Harde eisen:

  • Afgeronde HBO opleiding;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met het aansturen van professionals in multidisciplinaire teams, bijv. in de rol als procesmanager, product owner of teamleider;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met operationele en/of servicemanagement en processen;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring binnen (semi-) overheidsinstellingen (1500 FTE+);
  • Ervaring met het continu verbeteren van operationele en/of servicemanagement processen middels de PDCA cyclus (op basis van ITIL en/of Lean Six Sigma);
  • De kandidaat dient te beschikken over de volgende competenties: verbinden: medewerkers motiveren, verbinden en de samenwerking stimuleren zowel binnen als buiten het team bemaling, -duidelijk communiceren: goed je eigen menig kunnen onderbouwen met heldere argumenten, -leiderschap: Taakgericht leiding geven, je kunt een team aansturen, overtuigen en klantgericht werken, – innovatief: Innovatief zijn, ideeën verbeteren en probleemoplossend werken?, -Planmatig: organisatievermogen, zorgvuldig, planmatig en resultaatgericht kunnen werken, – Stressbestendig. je bent in staat om onder tijdsdruk te kunnen werken en je kunt goed schakelen. In geval van calamiteiten zelfstandig handelend op te treden als coördinator scenario, – Analytisch; Breed analyseren en in staat om hoofd- en bijzaken te scheiden. Deze competenties worden getest in een gesprek.

Wensen:

  • Lean six sigma black belt gecertificeerd (40%);
  • Ervaring met het implementeren en/of verbeteren van ITIL processen (40%);
  • Ervaring met TOPdesk.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op Intake gesprek vindt plaats via Teams op 25 januari tussen 16 en 17 uur. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-01-03 11:14:05

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden