Senior Servicedeskmedewerker
Functie omschrijving
Wij zijn voor de Belastingdienst op zoek naar twee Servicedeskmedewerkers.
Als servicedeskmedewerker ondersteun je eindgebruikers (belastingdienstmedewerkers) op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het zorgvuldig aannemen, in behandeling nemen en zo snel mogelijk verhelpen van technische en functionele storingen. Daarbij maak je gebruik van een known-error-base. Daarnaast beantwoord je vragen en verzoeken van eindgebruikers. Vanuit een operationele analyse onderken je samenhangende technische en functionele verstoringen, vragen en verzoeken. Als daar aanleiding toe is, zorg je voor het aanpassen van prioriteit en aard van het afhandelingstraject.
De servicedesk is bereikbaar op werkdagen tussen 7.00 en 20.00 uur. Daartoe werkt de kandidaat volgens een rooster.
Functie eisen
Kennis en opleiding:
- HBO (afgerond of eindexamenjaar)
- Goede kennis van Windows (voorkeur Windows 10) en Office 2010
- ITIL Foundation
- IBM Notes
- – Netwerken en netwerkcomponenten
- – Telefonie: vast, mobiel en voip
- – Kennis van servicedeskbeheertool ITSM
- – Kennis van de organisatie van de belastingdienst en haar services/applicaties
Ervaring en vaardigheden:
- Werk/Stage-ervaring op een servicedesk is een pré;
- Communicatief vaardig, service- en resultaatgericht
- Analytisch en stressbestendig
- Goed in staat zijn kennis over te dragen aan collega’s;
- Zelfstandig kunnen werken met voldoende inzicht om raakvlakken met de omgeving (zoals klant, collega’s, 3e lijnsoplosgroepen) te onderkennen en daarmee rekening te houden.
Extra informatie
- Standplaats
-
Apeldoorn
- Aanvraagnummer
- 442
- Startdatum:
- 2016-11-14
- Verwachte einddatum
- 2016-12-30
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2016-10-26
- Contactpersoon Quest4:
- Jacqueline Slaap
Aanvullende informatie
Geplaatst op 2016-10-24 11:50:17