Servicedeskmedewerker IT 2e lijns ( 2 FTE) | Amsterdam

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amsterdam
Aanvraagnummer:
A2022-0022
Startdatum:
28-02-2022
Verwachte einddatum:
28-08-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
21-01-2022 10:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor Waternet op zoek naar 2 Servicedeskmedewerker IT 2e lijns op basis van 36 uur per week. 

Als Helpdeskmedewerker IT kom jij te werken binnen het team Customer Service, welke deel uit maakt van de afdeling Digital Workplace. Jij en je collega’s fungeren als single point of contact voor onze interne gebruikers. Om te zorgen dat het zorgproces gecontinueerd kan worden, draag jij zorg van een adequate aanmelding, registratie, afhandeling en oplossing van de diverse verzoeken die zowel via Topdesk, de mail, telefonisch of in sommige gevallen mondeling binnenkomen. We werken aan snel resultaat en continu verbeteren. Een uitdagende en ambitieuze omgeving waar ook ruimte is voor jouw nieuwe ideeën.

Dit ga je doen:

  • Het aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken van incidenten, (aan)vragen en serviceverzoeken van interne eindgebruikers en de registratie hiervan;
  • Het oplossen van problemen en vaststellen van prioriteiten;
  • Het aanvullen en up to date houden van het kennissysteem;
  • Het bieden van remote ondersteuning;
  • Je ondersteunt interne eindgebruikers ten aanzien van applicaties en gebruik hardware;
  • Je schakelt met collega IT-specialisten of externe partijen zoals leveranciers;
  • Het leveren van rapportages en het opstellen handleidingen;
  • Het continue verbeteren van processen.

Beschrijving afdeling/team:
De IT organisatie van Waternet is onderverdeeld in 3 Solutions: Cloud, Digital Workplace en Internet of Things. Solution Digital Workplace is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan de medewerkers van Waternet met als doelstelling: “Iedereen kan altijd en overal werken”. Binnen de gehele digitalisering wordt Agile gewerkt. Dit is zowel Scrum als Kanban. Solution Digital Workplace is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan alle (circa 2000) medewerkers van Waternet . De Solution Digital Workplace bestaat uit 3 teams: Customer Service, Support en Desktop. Dit zijn in totaal 34 FTE. Team Customer Service 1 van deze 3 teams.

Het team Customer Service is er om o.a. vragen van collega’s te kunnen behandelen in de tweede lijn, het uitleveren de inname van devices, het inspoelen van devices en het beoordelen op reparatie van devices. Het team Customer Support is o.a. verantwoordelijk voor alle decentrale hardware binnen Waternet. Daarnaast leveren zij ook de dienstverlening rondom mobiele telefonie. Het team Customer Desktop bestaat uit technisch specialisten op het gebied van VDI, Packaging, Mobile Device Management, Windows 10 en functioneel beheer van enkele applicaties.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Minimaal 3 relevante werkervaring op een ITservicedesk in de afgelopen 5 jaar en de afgelopen 1,5 jaar minimaal 1 jaar werkervaring IT-servicedesk met remote ondersteuning geven;
  • Afgeronde ICT-opleiding, MBO niveau;
  • Je hebt affiniteit met IT en je hebt minimaal 3 jaar ervaring met Windows 10;
  • Je hebt ervaring met vastleggen en delen van kennis bijvoorbeeld door het opstellen rapportages en door het werken en maken van kennisitems;
  • ITIL Foundation certificaat;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met Agile/scrum werken;
  • Je dient te beschikken over de volgende competenties: – Jij hebt een groot probleemoplossend vermogen, bent flexibel en je hebt een praktische instelling; – Je bent accuraat, communicatief vaardig en schrijft gemakkelijk; – Je weet je weg te vinden in een complexe organisatie en je bent niet snel gek te krijgen en je weet wat er speelt op IT gebied. . Deze competenties worden getest in een gesprek.

Wensen:

  • Ervaring met Topdesk. Geef aan hoeveel jaar ervaring je hebt;
  • Ervaring bij een overheid. Geef aan hoeveel jaar ervaring;
  • Ervaring met Azure devops. Geef aan hoeveel jaar ervaring.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op woensdag 2 februari 2022. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-01-10 08:39:24

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden