Servicedeskmedewerker | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2022-1306
Startdatum:
02-01-2023
Verwachte einddatum:
31-12-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13-12-2022 08:00
Contactpersoon Quest4:
Martin Notmeijer
Telefoonnummer:
+31 6 29040901
Opdrachtgever:
SSC-ICT Haaglanden

Functieomschrijving Servicedeskmedewerker

Wij zijn voor SSC-ICT op zoek naar een Servicedeskmedewerker op basis van 36 uur per week. 

Als servicedeskmedewerker bied je de klanten directe ondersteuning, en instrueer en begeleid je hen bij het werken met onze systemen.

Elk ministerie werkt met andere applicaties en iedere vraag is anders. Kan een medewerker bijvoorbeeld niet meer printen? Heeft hij of zij geen toegang tot Office Word? Of loopt een andere bedrijfsapplicatie telkens vast? Dan los jij het probleem op. Dat maakt jouw werk zo afwisselend en uitdagend, geen dag is hetzelfde. Kun je het probleem niet meteen zelf oplossen? Dan schakel je de juiste collega in. Denk aan een systeembeheerder, netwerkbeheerder of procesmanager. Per issue bepaal je welke stappen er nodig zijn. Jij bent dé schakel tussen de gebruiker en andere afdelingen.

Daarom zorg je altijd voor duidelijke en kwalitatieve meldingen. Want doordat jij helder communiceert en alles zorgvuldig registreert, worden incidenten in één keer opgelost. Hierbij maak je gebruik van ITIL-processen als Incident-, Problem- en Changemanagement.

Hiernaast formuleer je standaardantwoorden op veel gestelde vragen, informeer je gebruikers over storingen en extra systeemonderhoud, wijs je hen de weg op intranet, en deel je tips en tricks. In elk gesprek blijf je professioneel.

Achtergrond Opdracht:
De Servicedesk valt onder de afdeling Gebruikersondersteuning. Jij zorgt dat 40.000 rijksmedewerkers wereldwijd optimaal hun werk kunnen uitvoeren. Door hun ICT-vragen over onze bedrijfsapplicaties te beantwoorden én op te lossen. Dat is jouw doel als Servicedeskmedewerker. Gelukkig weet jij exact wat er bij elk issue moet gebeuren. Zo zorg jij – samen met je collega’s van team Servicedesk – elke dag opnieuw voor tevreden klanten.

Organisatorische context en cultuur:
Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT- diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU- voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.

Eisen en wensen voor de functie Servicedeskmedewerker

Harde eisen:

  • Afgeronde MBO 4 ICT opleiding;
  • Werkervaring met W10 en MS-office/Office 365 ( 1 jaar);
  • Werkervaring in 1e lijns ondersteuning als Servicedeskmedewerker binnen de ICT ( 1 jaar).

Wensen:

  • Competenties: Doorzettingsvermogen; – Pro-Aktief; – Teamspeler; Goede communicatieve vaardigheden; Accuraat werken; Klantgerichtheid; Analyseren;
  • Kennis van Topdesk;
  • ITIL V4 gecertificeerd;
  • Microsoft MD100 en/of MD101 gecertitificeerd.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op vrijdag 16 december 2022 in overleg met de kandidaat. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-12-09 07:57:37

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden