Servicedesk medewerker | Zwolle
Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Junior
- Standplaats:
-
Zwolle
- Aanvraagnummer:
- A2022-1219
- Startdatum:
- 12-12-2022
- Verwachte einddatum:
- 31-01-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 40
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 07-12-2022 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Martin Notmeijer
- Telefoonnummer:
- +31 6 29040901
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Servicedesk medewerker
Wij zijn voor DICTU op zoek naar een 1e Lijns Gebruikersondersteuning op basis van 40 uur per week.
Werkzaamheden:
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk;
- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren;
- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig;
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen;
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding;
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen;
- Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.
Achtergrond opdracht:
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 15.000 medewerkers. Maximale reistijd 1,5 uur.
Achtergrond opdracht:
DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.
Eisen en wensen voor de functie Servicedesk medewerker
Harde eisen:
- MBO-3 of 4 richting ICT;
- Ervaring op een ICT-servicedesk. (Half jaar is voldoende);
- Maximale reistijd 1,5 uur;
- Alleen kandidaten die in loondienst zijn komen in aanmerking voor deze opdracht. Ben jij ZZP’er informeer dan naar onze mogelijkheden.
Wensen:
- Competenties: – Flexibel; – Analytisch; – Zorgvuldig; – Zelfstandig; – Klantgericht; – Sociale en communicatieve vaardigheden;
- TIL V3/4;
- Ervaring met MacOS besturingssysteem.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2022-11-21 12:44:11