Servicedesk medewerker | Utrecht

Functie omschrijving

De afdeling Servicedesk VAR beheer Stationsmiddelen is verantwoordelijk voor de poortjes, cico’s, verkoopautomaten en baliesystemen op de stations. Hierbij verzorgt de afdeling telefonische ondersteuning voor collega’s in het veld. Uiteindelijke doel is het beschikbaar houden van deze middelen voor onze reizigers. 
Als ICT Servicedeskmedewerker 1e lijn van het Operational Center binnen de afdeling Beheer Stations Middelen ben je verantwoordelijk voor het correct werken van de hardware, software en de gegevensstromen van de verkoop- en validatie apparatuur op de stations. 
Tot de taken behoren ook:

  • Storingen oplossen
  • Telefonische ondersteuning van buitenpersoneel
  • Registreren van incidenten in HPSM – Beantwoorden telefoon en mail
  • Monitoring van de apparatuur
  • Borgen van de beschikbaarheid van de apparatuur
  • Meedenken en –werken aan structurele verbeteringen

De functionaris heeft contact met verschillende partijen. Deze variëren van een servicemonteur, een collega van het rijdend personeel tot een product- en procesmanager. De afdeling Operations Center is van 06:30 uur tot 22:00 uur (in het weekend van 07.30 tot 23:00 uur) geopend. Onderdeel van deze functie is participatie in een rooster conform de openingstijden.

Functie eisen

De Servicedesk medewerker die wij zoeken heeft een flexibele en proactieve besluitvaardige houding. Je laat je niet snel van de wijs brengen en denkt mee met stakeholders en collega’s vanuit de keten. Je bent flexibel op de momenten dat dit noodzakelijk is. Hiernaast herken je jezelf in het volgende: 
 
• Je beschikt over afgeronde ICT-opleiding op MBO+ werk- en denkniveau; 
• Je hebt drie tot vijf jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie; 
• Kennis en ervaring met het werken volgens ITIL en registratietools als HPSM; 
• Sterke communicatieve vaardigheden en een klant- en servicegerichte instelling; 
• Goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift) is een must.

Extra informatie

Standplaats

Utrecht
Aanvraagnummer
1381
Startdatum:
08-11-2017
Verwachte einddatum
30-04-2018
Aantal uur per week:
36
Uurtarief
€ 29.00
Sluitingsdatum aanvraag:
01-11-2017 16:00
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen

Aanvullende informatie

Hier ga je werken
Binnen NS IT is de afdeling Beheer Stationsmiddelen (BSM) verantwoordelijk voor het onderhoud en beheer van diverse stationsmiddelen, zoals kaartverkoopautomaten, in, -uitcheckpalen, poorten, camera’s, baliesystemen e.d. Het team van de afdeling Operationeel Beheer kenmerkt zich door een sterke teamspirit en collegialiteit. Bij BSM werken ruim 40 interne NS collega’s. 
De afdeling is onderverdeeld in meerdere teams, verdeeld over 3 teamleiders. De afdeling is volop in beweging vanuit de gedachte continue verbeteren. Binnen het beheer zoeken we steeds naar een nog betere manier van werken. Mede hierdoor is de afdeling zeker ook dynamisch.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2017-11-01 06:10:32

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden