Servicedesk Medewerker | Ridderkerk

Sorry, deze opdracht voor Servicedesk Medewerker is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Ridderkerk
Aanvraagnummer:
A2023-442
Startdatum:
19-04-2023
Verwachte einddatum:
18-10-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
06-04-2023 12:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Servicedesk Medewerker

Wij zijn namens onze klant op zoek naar een Servicedesk Medewerker op basis van 36 uur.

Als IA Servicedesk (Sr) medewerker ben je verantwoordelijk voor het inventariseren, oplossen en evalueren van meldingen via de telefoon, e-mail én aan de balie. Jij stelt jouw analytisch vermogen, communicatieve vaardigheden en pro-activiteit in dienst voor het leveren van meerwaarde aan de klant. Je vraagt goed door, om zo tot de kern van een issue te komen. Door de combinatie van ‘de klant snappen’ en een procesmatige instelling weet je altijd de beste oplossing te vinden. Sommige vragen komen namelijk herhaaldelijk terug. Samen met je collega’s maak je zelfs een kennisbank voor veel voorkomende problemen. Lekker proactief en efficiënt aan de slag!

Natuurlijk monitor je proactief de systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen en ben je verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover. Vanuit je expertise kun jij gebruikshandleidingen maken voor de verschillende hard en software systemen zodat de gebruikers hier op de juiste manier mee om kunnen gaan.

Wordt met jouw klantvriendelijke service de ICT-Dienstverlening elke dag een beetje beter? Dit doe je niet alleen, maar samen met je collega servicedeskmedewerkers, systeembeheerders en adviseurs van het team IA-Dienstverlening. 

In het team is er ruimte voor een geintje en een praatje, in combinatie met hard werken. Deze combinatie geeft een prettige werksfeer.

Je werkt in een team waar we oprecht kunnen zeggen dat we op een prettige manier en als collegiaal team met elkaar samenwerken en onderling contact hebben. In het werk, maar ook daarbuiten. En we vertrouwen elkaar, geven elkaar eerlijke en open feedback, maar weten ook dat dit kan binnen onze team. En, naast het werk, doen we als afdeling regelmatig leuke dingen met elkaar. 

Eisen en wensen voor de functie Servicedesk Medewerker

Harde eisen:

  • Kandidaat heeft een minimaal een mbo-4 ICT opleiding afgerond;
  • Kandidaat heeft minimaal rijbewijs B;
  • Het is kandidaat en het adviesbureau waaraan hij/zij verbonden is niet toegestaan deze rol uit te voeren indien kandidaat en/of het onderdeel zijn van de aanbieding van een aannemer aan opdrachtnemerszijde voor de uitvoeringsfase op onderhoudswerken.

Wensen:

  • De kandidaat heeft bij voorkeur 3 jaar ervaring opgedaan in de gevraagde functie;
  • Geef aan hoe op basis van opgedane kennis en ervaring de opdracht bij onze klant uitgevoerd wordt. Denk hierbij vooral aan: -het hebben van minimaal drie jaar relevante werkervaring (als ICT-helpdeskmedewerker of als ICT-supportmedewerker); -aan de kennis van Apple smartphones en tablets; -aan termen die voor jou geen geheimen kennen, zoals AD, VMWare, VDI, RES of Intune; -aan het behalen van een ITILV3-certificaat; -aan ervaring met servicemanagement, dit is voor de servicedeskmedewerker een pre en voor de senior servicedeskmedewerker een vereiste;
  • Geef aan waarom u van mening bent, dat uw kandidaat de geschikte persoon is voor deze opdracht bij onze klant. Ga in op afstemming en integratie met andere disciplines, overtuigingskracht, omgaan met weerstanden èn belangentegenstellingen;
  • Geef een beschrijving waaruit blijkt dat kandidaat zelfstandig kan werken, een positieve en kritische werkhouding heeft, eigenaarschap toont, verantwoording neemt, proactief is, stressbestendig is, oog heeft voor plannen en organiseren en mensen met elkaar wil verbinden en inspireren tot het veranderen van hun werkwijzen en het verbeteren van hun prestaties.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

ZZP mogelijk

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-03-31 08:22:40

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden