Servicedesk Medewerker | Lelystad

Sorry, deze opdracht voor Servicedesk Medewerker is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Lelystad
Aanvraagnummer:
A2023-965
Startdatum:
10-07-2023
Verwachte einddatum:
10-11-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32-36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
30-06-2023 08:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Servicedesk Medewerker

Wij zijn voor onze klant GGD Flevoland op zoek naar een Servicedesk medewerker op basis van 32-36 uur per week. 

De Servicedesk Medewerker zorgt voor een goede afhandeling van alle verzoeken en incidenten die binnenkomen bij de servicedesk. De Servicedesk Medewerker is de eerste vraagbaak voor alle ICT en telefonie problemen binnen de organisatie.

Functie-inhoud:

  • Telefonisch te woord staan van melders;
  • Aannemen en vastleggen van storingen;
  • Beoordelen van de impact van de storing;
  • Oplossen van storingen of het doorzetten van storingen;
  • Monitoren van de verwerking van storingen;
  • Verstrekken van informatie aan gebruikers en het adviseren over oplossingen;
  • Verzorgen van de uitgifte van software, hardware en telefonie;
  • Verzorgen van instructies/voorlichting aan de hand van handleidingen;
  • Uitvoeren van autorisatiewerkzaamheden;
  • Ontwikkelen en bijhouden van werkinstructies/handleidingen;
  • Bijhouden van een diverse registraties.

Eisen en wensen voor de functie Servicedesk Medewerker

Harde eisen:

  • In het bezit van een afgeronde mbo 3 of 4 opleiding met diploma op het gebied van ICT;
  • Ervaring met servicedesk-werkzaamheden; Reeds ervaring opgedaan als servicedeks medewerker bij voorkeur bij soortgelijke organisatie;
  • Je hebt er plezier in om medewerkers goed te ondersteunen en je gaat voor 100% tevreden klanten;
  • Je hebt gevoel voor beveiliging en integriteit. Je bent niet vatbaar voor social engineering;
  • Een flexibele werkhouding;
  • Startdatum: zo spoedig mogelijk;
  • Geen vakantieplan in de komende 4 maanden;
  • Standplaats: Lelystad; Reistijd max. 1uur.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats deze week of volgende week. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-06-27 12:07:45

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden