Servicedesk Medewerker | Doorn
Deze opdracht kun je ook doen via een arbeidsovereenkomst met Quest4.
- Werkniveau:
- Medior
- Standplaats:
-
Doorn
- Aanvraagnummer:
- A2022-1237
- Startdatum:
- 05-12-2022
- Verwachte einddatum:
- 02-06-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 29-11-2022 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Martin Notmeijer
- Telefoonnummer:
- +31 6 29040901
Functieomschrijving Servicedesk Medewerker
Wij zijn namens onze klant op zoek naar een Servicedesk Medewerker op basis van 36 uur.
Ben jij iemand die gaat voor een optimale dienstverlening. Iemand die het allerbeste wil voor de klant en in staat is om jouw kennis van IT om te zetten in een mooie klantervaring? Ben je gedreven om je verder te ontwikkelen op het gebied van IT? Dan is dit een win-win situatie en een prachtige kans!
Wij zoeken een Medior gebruikersondersteuner voor onze skilled Servicedesk. Je werkt aan het oplossen van 1e en 2e lijn vraagstukken op het gebied van incidenten, wijzigingen en “problems”. Jij beschikt over een brede kennis op het gebied van Microsoft werkplek en server producten. Je bent flexibel en beschikt over goede sociale vaardigheden, zowel in het omgaan en adviseren van onze klanten als het samenwerken met collega’s.
Als Medior gebruikersondersteuner ben je van grote toegevoegde waarde voor het team en degebruikers om ze verder mee te nemen in de verschillende ontwikkelingen. Jij bent ons visitekaartje waar we trots op zijn!
Tot je taken behoren:
- Het registreren van storingen en verzoeken:
- Het zelfstandig afhandelen en bewaken van voortgang van openstaande meldingen (eerste- en tweedelijnsondersteuning);
- Het instrueren over ICT toepassingen en het gebruik van de ICT-producten;
- Het meewerken aan het verder ontwikkelen van de afdeling.
Eisen en wensen voor de functie Servicedesk Medewerker
Harde eisen:
- MBO werk- en denkniveau (niveau-4);
- Je hebt uitgebreide kennis en ervaring met processen binnen een skilled Servicedesk en servicemanagement tooling;
- Vanuit jouw dienstverlenende en klantgerichte instelling werk je accuraat en resultaatgericht. Je bent flexibel en beschikt over goede sociale vaardigheden, zowel in het omgaan en adviseren van onze klanten als het samenwerken met collega’s;
- Kennis en ervaring met het werken volgens de ITIL-methodiek;
- Ervaring in het klantgericht handelen, zowel via telefoon en e-mail als in persoonlijk contact;
- Kennis van Microsoft producten zoals Azure, Office365, MDM, Windows, Exchange;
- Kennis op het gebied van het beheer rondom Apple Mac producten;
- Kennis van VMware, Ivanti of Citrix is een pré;
- Je kan omgaan met service- en systemmanagementtools (bij voorkeur Topdesk);
- Je beschikt over humor.
Wensen:
- Je bent een enthousiaste, initiatiefrijke en motiverende collega;
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2022-11-28 08:14:28