Servicedesk medewerker | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2021-1953
Startdatum:
01-10-2021
Verwachte einddatum:
31-03-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
29-09-2021 08:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor DICTU op zoek naar een Servicedesk medewerker op basis van 36 uur per week.

DICTU VI is op zoek naar een servicedesk medewerker. Het gaat hier om een servicedesk medewerker met vooral administratieve vaardigheden en niet om een systeembeheerder met servicedeskvaardigheden. Als servicedesk medewerker functioneer je als het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en schakel je intern veel met de verschillende oplosgroepen. Tot het takenpakket behoort het aannemen, registreren van calls binnen Topdesk of eventueel doorzetten van calls, changes en problems. Je zet de meldingen uit bij de juiste discipline en je bewaakt de voortgang en spreekt collega’s daarover aan. Tevens draag je zorg voor een tijdige afmelding naar de klant. Daarvoor is een goede communicatie met de beheerders essentieel.

De medewerker draagt samen met zijn/haar collega’s de verantwoordelijkheid voor de Servicedesk werkzaamheden binnen DICTU Vertrouwelijke Informatie. Jullie werken als team samen en nemen elkaar over daar waar nodig. Je krijgt volop de gelegenheid om initiatieven te tonen en verantwoordelijkheid te nemen.

Achtergrond opdracht:
De werkzaamheden van de servicedeskmedewerker zijn puur administratief. Het betreft dus niet een eerstelijns servicedesk die ook direct problemen van de klant verhelpt. Wij beheren geen KA, alleen bedrijfskritische stelsels waarvan de verstoringen alleen door specialisten kunnen worden opgelost.

Organisatie:
DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • ITSM;
  • Windows;
  • ITIL;
  • Je hebt meer dan 3 jaar brede kennis en ervaring als servicedesk medewerker;
  • MBO werk en denkniveau;
  • Alleen kandidaten die in loondienst zijn komen in aanmerking voor deze opdracht. Ben jij ZZP’er informeer dan naar onze mogelijkheden.

Wensen:

  • Competenties: Goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk) Enthousiast, verantwoordellijkheidsgevoel, flexibel, initiatief Klantgericht, kwaliteitsgericht en vooral een teamplayer;
  • Kennis en ervaring met ITILV3.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Tijdens Corona vanuit huis.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-09-24 09:49:41

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden