Servicedesk medewerker | Assen

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Assen
Aanvraagnummer:
A2022-1254
Startdatum:
12-12-2022
Verwachte einddatum:
31-05-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
01-12-2022 12:00
Contactpersoon Quest4:
Martin Notmeijer
Telefoonnummer:
+31 6 29040901
Opdrachtgever:
Dictu

Functieomschrijving Servicedesk medewerker

Wij zijn namens Dictu opzoek naar een Servicedesk medewerker op basis van 40 uur.

LET OP: Het betreft een opdracht t.b.v. een ambulante onsite support medewerker met standplaats Assen. Vanuit Assen worden op dagelijkse basis drie balies bediend in Assen, Groningen en Zwolle, daarnaast is het servicegebied geheel Noord Nederland (Groningen, Friesland, Drente en Overijssel). Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, flexibel, analytisch, administratief sterk en een echte teamplayer! Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. DICTU beheert voor 18000 eindgebruikers diverse apparatuur, zoals laptops, smartphones en tablets. Maar ook beheert DICTU de vaste werkplekvoorzieningen, jij als onsite support medewerker zorgt ervoor dat de storingen aan deze apparaten verholpen worden. Tevens verzorg je de uitgifte aan nieuwe gebruikers, welke met een werkend apparaat bij jou weg gaan. Administratieve handelingen zoals CMDB registraties zijn een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden (50%). Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. OSS biedt ook VIP ondersteuning op locatie aan, het betreft hier een selecte groep eindgebruikers (top ambtenaren). Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt waarbij reizen naar diverse klantlocaties dagelijks een gegeven kan zijn.

Achtergrond:
DICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. DICTU is op zoek naar een ambulante on-site support medewerker (werkplekbeheerder) met als uitvalsbasis Assen en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden.

Organisatie:
DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.

Eisen en wensen voor de functie Servicedesk medewerker

Harde eisen:

  • ITIL foundation v3 of hoger gecerticifeerd;
  • Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar;
  • Rijbewijs B;
  • On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving (2 Jaar);
  • Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen (2 Jaar);
  • Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365, Citrix XenDesktop/Mobile en TOPdesk (2 Jaar);

Wensen:

  • Competenties: -Analytisch; -Klantgericht; -Betrouwbaar; -Zelfstandig; -Flexibel; -Teamplayer; -Verantwoordelijkheidsgevoel; -Nauwkeurig; -Kritisch; -Secuur en Zorgvuldig;
  • Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer hiervan;
  • Basiskennis van netwerken (LAN/WAN);
  • Gewend om feedback te geven en vragen aan collega’s of hiervoor openstaand;
  • Reizen is een vast onderdeel van de functie, reistijd woon-werkverkeer is eigen tijd medewerker;
  • De werktijden zijn gelieerd aan de openingstijden van de verschillende servicebalies, houd rekening met een rooster van 5×8 uur per week.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Werkzaamheden binnen een straal van 2 uur autorijden rondom hoofdstandplaats.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-11-29 11:07:21

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden