Servicedesk Medewerker | Amsterdam

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amsterdam
Aanvraagnummer:
A2021-1284
Startdatum:
19-04-2021
Verwachte einddatum:
19-04-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
02-04-2021 12:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Amsterdam op zoek naar een Servicedesk Medewerker op basis van 36 uur per week. 

Functieomschrijving:
Als medewerker kom je op de afdeling Automatisering te werken binnen de groep werkplek- en accountbeheer. De afdeling automatisering is verantwoordelijk voor het tot stand brengen en in stand houden van voorzieningen op het gebied van automatisering.

Werkzaamheden:

  • Accountbeheer: rechtenbeheer (AD), licentiebeheer,;
  • Imaging, beheer en installatie van laptops, tablets en werkplekhardware;
  • Produktvergelijking en het aanvragen van offertes met betrekking tot ICT middelen;
  • Het doen van bestellingen en het uitleveren hiervan;
  • Je neemt desgevraagd deel aan diverse project overleggen;
  • Je stelt gebruikershandleidingen op en geeft voorlichting en instructie aan de gebruikers;
  • Afhandeling van 1e lijns meldingen;
  • Probleemanalyse (ATS) bij complexe storingen op het gebied van printen, werkplek- en additionele hardware;
  • Bijhouden van de CMDB.

Gemeentelijke organisatie:
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. 

De opdrachtgever(s):
De GGD Amsterdam is de grootste en oudste Geneeskundige en Gezondheidsdienst van Nederland. Er werken circa 1.200 mensen verspreid over verschillende locaties. De GGD Amsterdam bewaakt en bevordert actief de gezondheid van de bevolking. Het is hun missie om gezondheidsachterstanden te verkleinen en zelfredzaamheid te bevorderen om participatie te verbeteren. De grote diversiteit aan werkzaamheden van de GGD is onderverdeeld in verschillende afdelingen. Het werkgebied bestrijkt Amsterdam, Aalsmeer, Amstelveen, Diemen, Ouder-Amstel en Uithoorn.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Je dient minimaal 1 relevante referentie op te geven. Vul in: organisatie – naam contactpersoon – telefoonnummer contactpersoon. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie;
  • Je hebt in de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam;
  • Je bent in het bezit van een erkende mbo 4 diploma richting ICT. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op! Je moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd;
  • Je bent ITIL gecertificeerd en of kan tijdens het gesprek aantonen dat dit binnen 2 maanden behaald wordt. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op! Je moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd;
  • Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring, als werkplekbeheerder met een omgeving waarin gewerkt wordt, met Virtualisatie, Citrix, VMware, Ivanti Workspace Manager en Topdes. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Graag alles GEEL arceren;
  • Voldoet je aan de volgende competenties: – Analytisch vermogen; – Snelheid van begrip; – Klantgerichtheid; – Samenwerken; – Stressbestendig; – Klantgerichtheid.

Wensen:

  • Je hebt aanvullende trainingen gevolgd en/of certificeringen op het vlak van Microsoft Windows? Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op! Je moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet kan de score worden bijgesteld;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in overeenstemming met de in de tekst opgenomen beschreven werkzaamheden. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv;
  • Je hebt aanvullende trainingen op het vlak van MS Office gevolgd. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Graag GEEL arceren.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op 7 en 8 april 2021. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-03-31 11:52:14

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden