Senior Service Manager

Functie omschrijving

Informatie over de opdracht:
Service management verantwoordelijk voor het overeenkomen van de te leveren ICT dienstverlening met de klant en de interne organisatie. Op basis van de overeengekomen dienstverlening zorg t menvoor de verantwoording aan de klant en initieer je verbeteringen. Deze verbeteringen realiseer je in samenwerking met de beheerorganisatie en waar nodig de projectorganisatie.
In dit geval wordt draag je bij aan het doorvoeren van het 2017 Tactisch Verbeterplan met de focus op Service Management zelf. In dit plan komen vooral kwalitatieve verbeteringen en bijbehorende borging aan de orde.

Aanvullingen op het functieprofiel en de taken:
De Servicemanager houdt zich bezig met het:
• leveren van bijdragen aan kwalitatieve en kwantitatieve vraagprognoses
• omzetten van eisen en specificaties in ICT-dienstverlening
• evalueren en rapporteren over de uitvoering van ICT-diensten
• borgen van ICT-diensten op basis van overeengekomen Service Level Agreements
• maken van voorcalculaties voor ICT-diensten
• schrijven van service improvement plannen voor ICT-diensten
• opbouwen en onderhouden van een klant- en leveranciersnetwerk
• opstellen van plannen en begeleiding bij implementatie en uitvoering van ontwikkelings- en veranderingsprocessen
• het in beheer nemen van projecten en zorgen dat deze goed geborgd worden binnen beheer

Functie eisen

Functie eisen
8 jaar relevante ervaring
WO werk- en denkniveau

Kennis
• Service Alignement
• Professional ITSM Alignment of IT and the Business (ISO 9000 en 27000)
• ITIL v3 Intermediate
• Bachelor Bedrijfskundige Informatica (of gelijkwaardig)
• PRINCE2
Inzicht in:
• Bedrijfsvoering en financiële processen van een organisatie
• Organisatorische, procesmatige en vakinhoudelijke samenhang in bredere context dan de eigen aandachtsgebieden

Werkervaring met:
• Communiceren op tactisch en strategisch niveau
• Multidisciplinair werken
• Projectmatig werken
• Opdrachtgeverschap
• Contractonderhandelingen
• Financiële processen binnen complexe IT-organisaties
• ITIL processen op het niveau van service management
• Risicomanagement
• Kwaliteitsmanagement
• methoden en technieken voor beheer en exploitatie van informatiesystemen

Extra informatie

Standplaats

Gouda
Aanvraagnummer
473
Startdatum:
2016-11-14
Verwachte einddatum
2017-07-31
Aantal uur per week:
36
Uurtarief
Sluitingsdatum aanvraag:
2016-11-03
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen

Aanvullende informatie

Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met Wendy van Ooijen Als u geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij u van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2016-11-02 09:17:16

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden