Service manager /Sr Ketenbeheerder | Den Haag
Sorry, deze opdracht voor Service manager /Sr Ketenbeheerder is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Den Haag
- Aanvraagnummer:
- A2023-123
- Startdatum:
- 27-02-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-07-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
€ 82,50
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 30-01-2023 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
- Telefoonnummer:
- 06 – 46 12 98 22
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Service manager /Sr Ketenbeheerder
Wij zijn voor Logius op zoek naar een Service manager /Sr Ketenbeheerder op basis van 36 uur per week.
Logius is op zoek naar een technisch aansluitcoördinator/sr ketenbeheerder (KB-er) voor team BSNK. Het team is onderdeel van de ART GegevensGebruik. Als ketenbeheerder heb je een coördinerende rol aangaande de dienstverlening van Logius (en zijn leveranciers) richting de afnemers. BSNk PP staat voor ‘BSN-koppelregister Polymorfe Pseudoniemen’. Het is een voorziening die het mogelijk maakt om publieke en private authenticatie- en machtigingsmiddelen te gebruiken in het publieke domein. BSNk biedt de mogelijkheid om authenticatie op betrouwbaarheidsniveau hoog uit te voeren om de privacy en de veiligheid van de burger bij het inloggen te waarborgen. Het is beschikbaar voor organisaties, die voor een publieke taak, als een authenticatiedienst, middelenuitgever, toegangsdienst, makelaar, machtigingenregister of als eIDAS-berichtenservice optreden. BSNk PP wordt opgenomen in de toekomstige Wet Digitale Overheid (WDO).
Achtergrond Opdracht:
Binnen Logius loopt de Infra Migratie, inclusief de HSM’s voor BSNk en DigiD, naar het nieuwe PICARD-platform van Solvinity. Hierin heeft de KB-er, met zijn specialistische kennis, een cruciale rol. Daarnaast is de preparatiefase en het schrijven voor de NOK BSNk voor de aanbesteding Applicatiediensten Logius onlangs in Q2 2022 opgestart, waarin de zowel de TAB-ers en ook de KB-er een belangrijke inhoudelijke rol zal hebben.
Organisatorische context en cultuur:
Eenvoudig, snel, groen en betrouwbaar zaken regelen tussen overheden, burgers en bedrijven. Met als doel een betere dienstverlening, kosten-besparing en administratieve lastenverlichting. Daar gaat de overheid voor. Logius vervult hierin een centrale en leidende rol met oog voor de samenhang in de infrastructuur van de e-overheid. Logius is de dienst digitale overheid en onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. De diensten en standaarden van Logius zijn voor de gehele overheid ontwikkeld. Logius is verantwoordelijk voor het beheer, de doorontwikkeling en de overheidsbrede toepassingen van deze diensten en standaarden.
Eisen en wensen voor de functie Service manager /Sr Ketenbeheerder
Harde eisen:
- HBO werk en denkniveau (3 jr);
- Beheerervaring in een vergelijkbare, complexe ICT-omgeving. ( 3 jr);
- Ervaring met de aansturing van (externe) leveranciers. ( 3 jr);
- Ervaring met processen en beheer van incidenten, meldingen, serviceverzoeken en wijzigingen. ( 3 jr).
Wensen:
- De Logius kerncompetenties zijn: – Durf; – Initiatief; – Flexibel; – Resultaatgericht; – Samenwerken; – Zelfontwikkeling; – Specifiek voor deze functie zijn daarnaast de volgende competenties gewenst: – Autonoom, Plannen en organiseren, proactief, (zelf)kritisch, Analytisch;
- Ervaring met of kennis van de Agile/Safe werkwijze;
- Kuberneties, container en cloudkennis is een pre;
- Je bent in het bezit van functie-gerelateerde (SAFe-Agile) certificeringen of bent bereid deze op korte termijn te behalen;
- Binnen het team verwachten wij van onze DevOps Engineer een proactieve instelling, die gemotiveerd is om zich te verdiepen in nieuwe technieken en deze effectief toe te passen. Zelflerend vermogen en de wil om uit te zoeken hoe dingen werken. Onze nieuwe collega is een resultaatgerichte teamspeler, betrouwbaar, snel van begrip, analytisch, pragmatisch en oplossingsgericht. Hij/zij voelt zich verantwoordelijk voor de applicaties en platformen onder zijn/haar beheer. Heeft geen 9 tot 17 uur mentaliteit. Stressbestendig en komt gemaakte afspraken na. # Begrijpt de opdracht, past goed in het team.# Tot slot ben je communicatief sterk: doet er zich een technisch probleem voor bij BSNk? Jij bent in staat om op afstand de vraag achter de vraag te stellen en snel tot een oplossing te komen.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats op 6, 7 en 8 februari 2023. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-01-27 09:42:43