Service manager | Den Haag
Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Den Haag
- Aanvraagnummer:
- A2022-1209
- Startdatum:
- 15-12-2022
- Verwachte einddatum:
- 14-06-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 22-11-2022 09:00
- Contactpersoon Quest4:
- Martin Notmeijer
- Telefoonnummer:
- +31 6 29040901
Functieomschrijving Service manager
Wij zijn voor de Autoriteit Consument & Markt (ACM) op zoek naar een Service manager op basis van 36 uur per week.
Als senior service manager kom je in het team van de CIO-office onder andere samen te werken met de portfoliomanager, informatiemanagers en programma- en projectleiders. De ACM doet nog veel zelf en heeft daarom een mooie uitdaging op het gebied van sourcing en het inrichten van regie en samenwerking met leveranciers. Daar hoort ook bij dat de organisatie een nieuwe uitdaging krijgt. Van de service manager wordt gevraagd om hierin de lead te pakken en te komen tot goede, gestructureerde samenwerkingen en partnerships. Je rapporteert aan de manager CIO Office.
Binnen de scope van je vakgebied bewaak jij de projectmatige aspecten, zoals de planning, financiën en de kwaliteit. Je brengt vraag en aanbod samen en zorgt ervoor dat je vanuit een professioneel kritische houding op de hoogte bent van de vraag en ook de mogelijkheden van de aanbieder. Je zorgt voor efficiënte, betrouwbare dienstverlening waar vraag naar is.
Achtergrond opdracht:
Door langdurige uitval van een medewerker komt deze plaats tijdelijk vrij. Binnen deze opdracht maak je deel uit van het CIO office dat verantwoordelijk is voor de regie op de ;levering van zowel generieke als maatwerk ICT diensten.
Organisatie:
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) is een toezichthouder en in 2013 ontstaan uit een fusie tussen De Consumentenautoriteit, Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA). ACM ziet erop toe dat bedrijven eerlijk concurreren en beschermt consumentenbelangen. Het is onze missie kansen en keuzes voor bedrijven en consumenten te bevorderen. Dit doen we door probleemoplossend te werken. ACM is een zelfstandig bestuursorgaan en komt onafhankelijk en zelfstandig tot besluiten. Het Ministerie van Economische Zaken is politiek verantwoordelijk voor het beleid en de wetgeving en bepaalt de kaders waarbinnen ACM opereert. Wij maken ons met ruim 520 collega’s op onafhankelijke en professionele wijze sterk voor consumenten en bedrijven. We zijn een platte, overzichtelijke organisatie met acht directies, te weten: Mededinging, Consumenten, Energie, Telecom Vervoer en Post, Juridische Zaken, het Economisch Bureau, Bedrijfsvoering en Bestuur Beleid en Communicatie.
Eisen en wensen voor de functie Service manager
Harde eisen:
- HBO / WO werk- en denkniveau;
- ITIL service design;
- Minimaal 5 jaar werkervaring op senior niveau op gebied van service of delivery managemant;
- antoonbare kennis en ervaring met het leiden van projecten op het gebied van sourcing ( 5 jaar);
- Certificeringen op het gebied van service en delivery management.
Wensen:
- Competenties: – Overtuigingskracht; – Resultaatgericht; – Analytisch sterk; – Plannen en organiseren; – Vasthoudend en gedisciplineerd; – Omgevingssensitief; – Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden; – Samenwerkingsgericht;
- Kandidaat moet in staat zijn om heldere programmavoorstellen te kunnen schrijven en verwoorden. Verder dient de kandidaat te beschikken over een goede helicopterview. Ervaring binnen de Rijksoverheid is een pré.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2022-11-18 08:21:24