Service Management Consultant | Amsterdam
Sorry, deze opdracht voor Service Management Consultant is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Amsterdam
- Aanvraagnummer:
- A2023-84
- Startdatum:
- 06-02-2023
- Verwachte einddatum:
- 06-11-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 24
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 25-01-2023 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Martin Notmeijer
- Telefoonnummer:
- +31 6 29040901
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Service Management Consultant
Wij zijn namens onze klant op zoek naar een Service Management Consultant op basis van 24 uur.
- Je stuurt op inhoudelijke samenhang tussen de inhoudelijke teams die gaan over de onderwerpen Technisch Inhoudelijke Dienstverlening, Juridische Randvoorwaarden, Prijzen & Tarieven en Governance;
- Je voert inhoudelijke onderhandelingsgesprekken met potentiële leveranciers;
- Naar aanleiding van deze gesprekken scherp je de reeds gepubliceerde documentatie aan;
- Je beantwoord Nota’s van Inlichtingen;
- Je voert de Beoordelingen uit;
- Je neemt verantwoordelijkheid voor de deliverables die het team levert.
Achtergrond:
Binnen DIT Operations zijn we op zoek naar een Senior Service Delivery Consultant voor ons Sourcing programma. Onze klant is bezig met een aanbesteding van de dienstverlening van het Datacenter en de Servicedesk van de klant. De aanbesteding wordt uitgevoerd als “Mededingingsprocedure met onderhandeling”, in de vorm van en aanbesteding met 2 percelen. Deze procedure is nieuw voor onze klant en heeft door zijn bijzondere kenmerken extra aandacht op het gebied van processen nodig. Concreet verwachten we dat je de klant inhoudelijk bijstaat in het succesvol uitvoeren van de aanbesteding, of te wel het invullen van een inhoudelijk trekkersrol van het Team Technisch Inhoudelijke Dienstverlening voor het Perceel Servicedesk tijdens de selectieprocedure. Dit traject is van belang voor het hart van de toekomstige dienstverlening van de klant. Kernwoorden die de sfeer binnen afdeling DIT typeren zijn: informeel, collegiaal, resultaatgericht, planmatig en gevoel voor kwaliteit.
Eisen en wensen voor de functie Service Management Consultant
Harde eisen:
- Ervaring met Europese aanbestedingen;
- Ervaring in aansturen van Service Management / Service Integratie bij diverse grote bedrijven (+500 mdw);
- Ervaring in leveranciersmanagement op het gebied van infrastructuur en applicaties;
- Ervaring met stakeholdermanagement op diverse niveaus en tussen diverse afdelingen (IT, Juridische Zaken, HR, Inkoop, Logistiek, Facilitair en Directie);
- Academisch werk- en denkniveau;
- Goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden in de Nederlandse taal of Engelse taal;
- Competenties: -Resultaatgericht (initiatief tot actie en dit afmaken); -Verantwoordelijkheidsgevoel (het team kan op je bouwen); -Teamgericht (samenwerken, in teamdoelen kunnen denken en daaraan bijdragen); -Overtuigingskracht (goede vragen stellen, vasthouden aan de opgestelde visie en in staat bij weerstand te schakelen in stijlen om het gewenste doel te bereiken).
Wensen:
- Ervaring met het verantwoordelijk zijn voor het opstellen en leveren van aanbestedingsstukken voor een complexe omgeving in de financiële sector;
- Ervaring met Interim management en Transitiemanagement in een datacenter en/of Servicedesk organisatie;
- Ervaring met het opzetten van en leidinggeven aan een regie/ service management organisatie;
- Ervaring met aanbestedingsvorm “Mededingingsprocedure met onderhandeling”;
- Minimaal 10 jaar relevante werkervaring in een grote organisatie, bij voorkeur Overheidsinstantie en/of Financiële Dienstverlener;
- Afgeronde studie HBO/WO niveau.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-01-19 09:45:39