Senior Service Level Medewerker
Functie omschrijving
Taken
• Inventariseren van de bestaande beheertaken bij de verschillende beheerpartijen
• Afstemmen van de bestaande beheertaken met de verschillende nieuwe beheerpartijen als functioneel, applicatie en technisch beheer (netwerk en systeembeheer)
• Aanpassen en of opstellen van de afgestemde beheertaken in SLA, DAP en RACI.
• Blauwdruk opstellen voor SLA rapportage’s
• Implementeren van de randvoorwaarden om de SLA, DAP en RACI mogelijk te maken.
Werkomgeving
Je werkt binnen een projectomgeving die verantwoordelijk is circa 8 diensten (gemiddeld 150.000 gebruikers per dienst) te verhuizen naar een nieuwe datacenter. De projectorganisatie bestaat uit circa 15 projectmedewerkers. Je rapporteert aan de projectleider. Je werkzaamheden voer je uit namens het project, waarbij een intensieve samenwerking vereist is met de beheerpartijen die de diensten in beheer gaan nemen na de verhuizing. Na de verhuizing worden de diensten in beheer genomen door nieuwe beheerpartijen.
Functie eisen
Ervaring in service delivery management (4 jaar)
ITIL (4 jaar)
Ervaring met overdracht project naar beheerpartijen (4 jaar)
SLA (4 jaar)
DAP (4 jaar)
RACI (4 jaar)
Extra informatie
- Standplaats
-
Zoetermeer
- Aanvraagnummer
- 471
- Startdatum:
- 2016-12-01
- Verwachte einddatum
- 2017-05-31
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2016-11-04
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
Geplaatst op 2016-11-02 06:52:08