Service Level Manager | Utrecht
- Standplaats:
-
Utrecht
- Aanvraagnummer:
- 1431
- Startdatum:
- 01-01-2018
- Verwachte einddatum:
- 30-06-2018
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief:
- € 85.00
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 15-11-2017 17:00
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
- Telefoonnummer:
- 06 – 29 98 58 99
Functie omschrijving
Opdrachtgever
Het Agentschap College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (aCBG) is een zelfstandige opererende organisatie verbonden aan het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport ter ondersteuning van het College.
Functieomschrijving
Service Level Management voor het inregelen van IT dienstverlening conform ITIL aan het CBG door externe leveranciers conform opgestelde en/of op te stellen contracten, DVO’s, SLA’s, DAP’s en DFA’s. De Service Level Manager rapporteert op periodieke momenten aan Hoofd IT en draagt zorg dat er een goed overzicht is van de reguliere activiteiten en rapporteert, bij deelname aan projecten en adviestrajecten, ook over deze activiteiten/inspanningen. Gedurende het deelnemen aan projecten binnen het Programma ‘CBG IT Sourcing’ rapporteert de Service Level Manager functioneel aan de Programma Manager.
Toezicht houden op gecontracteerde en te contracteren IT dienstverlening aan het CBG, inclusief het projectmatig managen van het proces om te komen tot het opstellen en afsluiten van contracten, DVO’s, SLA’s, DAP’s en DFA’s in samenwerking met de verschillende betrokken interne en externe partijen van CBG en binnen en buiten de Rijksoverheid. Service Management bij CBG wordt uitgevoerd conform ITIL-processen waarbij duidelijk focus is voor Quality Management. Het CBG hecht veel waarde aan het standaardiseren van haar IT dienstverlening en werkt verder met een reguliere kantoorautomatisering.
De Service Level Manager rapporteert op periodieke momenten aan Hoofd IT en draagt zorg dat leveranciers periodiek rapporteren over de dienstverlening conform de afspraken in de contractuele overeenkomsten (SLA’s).
Werklocatie, beschikbaarheid en verlengingsoptie
De opdracht vindt plaats in Utrecht in de periode 1 januari 2018 tot en met uiterlijk 30 juni 2018, met een inzet van 36 uur per week.
Voor deze opdracht wordt 1 optie tot verlenging van 6 maanden opgenomen tot en met uiterlijk 31 december 2018.
Voortijdige beëindiging
Bij voortijdige beëindiging geldt dat een opzegtermijn van minimaal 1 maand in acht wordt genomen.
Functie eisen
– HBO werk- en denkniveau;
– Beschikt over ITIL v3 certificering;
– Beschikt over Prince2 certificering;
– Aantoonbare ervaring op het gebied van Servicemanagement;
– Aantoonbare ervaring op het gebied van Management Tooling;
– Aantoonbare ervaring op het gebied van Project Management / Projectmatig werken.
GEDRAGSKENMERKEN
Competenties
– Flexibel in omgang;
– Communicatief vaardig;
– Positieve gedrevenheid;
– Sterke teamspeler;
– Stimulerende verbinder;
– Gevoel voor regelgeving.
Aanvullende informatie
CV in het Nederlands
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-11-09 13:50:16