Senior Service Level Manager | Den Haag, Zoetermeer

Functie omschrijving

Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT-diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU-voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.

Een belangrijk aspect is het Intake en Offerte proces harmoniseren; KPIs opstellen en monitoren; offertes schrijven; medewerkers coachen in de veranderingen. In het brede speelveld, zowel richting de klanten als intern de organisatorische veranderingen, binnen SSC-ICT ben je de linking-pin tussen de Relatiemanager en zijn/haar klant(en) en de interne organisatie. De Servicemanager heeft haar vizier intern gericht en er wordt verwacht dat wij zichtbaar zijn en sturend in de afstemming over het niveau van de dienstverlening als wel de verbetering daarop.

Servicemanagement is verantwoordelijk voor het opstellen, onderhouden van DVA’s, DFA’s en DAP’s van het gehele klanten gebied van SSC-ICT. Op verzoek van o.a. de Relatiemanager ga je mee naar klanten om deze documenten te bespreken en draag je zorg voor een interne afstemming en borging van de gemaakte afspraken en dienstverlening. Verzorgen van intake van nieuwe niet standaard klant vragen en de opvolging daarvan. Offertes opstellen, administratief begeleiden v.w.b. parafen/handtekening, verzenden en ontvangen, vastleggen en verzorgen van tijd schrijf code en na uitvoering de financiële afwikkeling in een factuurverzoek. Servicemanagement is tevens verantwoordelijk voor participatie in de Change Advisory Boards, Klacht afhandeling, Service Catalogus management, rapporteren op service levels, financiële rapportage aan klanten en interne MT rapportage, klant tevredenheid, portfoliomanagement en draagt zorg voor een juiste en volledige administratie aangaande onze klanten en dienstverlening.

Functie eisen

  • HBO diploma
  • Minimaal 4 jaar ervaring met werken binnen de rijksoverheid
  • Minimaal 6 jaar ervaring als Service Level Manager e/o Servicemanager e/o Relatiemanager
  • Minimaal 5 jaar kennis van ITIL en de inplementatie hiervan
  • Contract-/leveranciersmanagement
  • Relatiemanagement
  • Portfoliomanagement
  • Kennis van applicatie zoals DigiDoc, Exact, Topdesk
  • Kennis en of ervaring met beheer (applicatie en of systeem)
  • Kennis van financiele processen (kosten / Baten organisatie)
  • initiatief nemen / resultaatgericht werken
  • succesvol (samen)werken / politieke sensitiviteit
  • gestructureerd werken

Extra informatie

Standplaats

Den Haag, Zoetermeer
Aanvraagnummer
1083
Startdatum:
2017-08-01
Verwachte einddatum
2018-01-31
Aantal uur per week:
36
Uurtarief
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
2017-07-14
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen

Aanvullende informatie

CV in het Nederlands en max 5 pagina’s

Gesprekken vinden plaats op woensdag 26-07-2017 tussen13:00 – 17:00 uur

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2017-07-12 13:34:37

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden