Service Level Manager | Den Haag
Sorry, deze opdracht voor Service Level Manager is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Den Haag
- Aanvraagnummer:
- A2023-484
- Startdatum:
- 01-05-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-10-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
€ 90,00
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 11-04-2023 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Service Level Manager
Wij zijn namens SSC-ICT Haaglanden op zoek naar een Service Level Manager op basis van 36 uur.
Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de dienstverlening van 1 of meerdere ketens. Het opstellen van dienstverleningsafspraken, DAP en ola’s. Vaststellen rapportage behoeft in en extern. Wat is kwaliteit en wat vinden kanten- Minimaal HBO opleiding + diploma- aantoonbare meerjarige ervaring als sr service level manager- kennis van ITIL v3 en de implementatie hiervan.- Ervaring met contract en leveranciers management (SLA, raamcontracten en aanbestedingen)- In staat zijn een goede klantrelatie (kan ook intern zijn) op te bouwen- Neemt initiatief en kan resultaatgericht werken- teamplayer en is politiek sensitief- kennis van de inhoud van hard- en software van infrastructuren- ervaring met het werken bij complexe ICT organisaties- Kennis van werken met rapportage tooling waaronderTopdesk- staat stevig in de schoenen bij onderhandelingen met (interne) afnemers.
Achtergrond:
Je vervangt een medewerker die langdurig uitvalt door ziekte.
Organisatie:
Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT- diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU- voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.
Eisen en wensen voor de functie Service Level Manager
Harde eisen:
- Certificaat Itil Foundation en/ of Certificaat Itil Service and offerings.
Wensen:
- Competenties: Verbinden; -Zelfstandig; -Flexibel; -Neemt initiatief en kan resultaatgericht werken; -Teamplayer en is politiek sensitief;
- Ervaring met contract en leveranciers management (raamcontracten en aanbestedingen) In staat zijn een goede klantrelatie (intern) op te bouwen;
- Kennis van de inhoud van hard- en software van infrastructuren staat stevig In de schoenen bij onderhandelingen met afnemers;
- Kennis Cloud dienstverlening;
- Kennis van Ketenmanagement.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-04-07 07:28:57