Service (Level) Manager | Borculo

Sorry, deze opdracht voor Service (Level) Manager is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Borculo
Aanvraagnummer:
A2023-344
Startdatum:
01-07-2023
Verwachte einddatum:
31-12-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36 – 40
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
17-03-2023 10:00
Contactpersoon Quest4:
Martin Notmeijer
Telefoonnummer:
+31 6 29040901
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Service (Level) Manager

Wij zijn namens onze klant op zoek naar een Service (Level) Manager op basis van 36 – 40 uur.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de ICT- dienstverlening op basis van de overeengekomen Service Levels, het ontwikkelen en beheren hiervan. Daarnaast neem je in deze rol ook de verantwoordelijkheid voor het change proces en de lopende of nog af te sluiten contracten met de leveranciers.

Eisen en wensen voor de functie Service (Level) Manager

Harde eisen:

  • Werkervaring: Ruime ervaring (≥ 5 jaar) als Service (Level) Manager binnen overheidsorganisatie met het: • invoeren en borgen van servicemanagementprocessen conform ITIL; • optimaliseren en uitbreiden TOPdesk, CMDB, change management en overige processen; • coördineren van calamiteiten, changes en processen; • ontwikkelen DVO’s, rapportages, contracten en het beheer hiervan; • begeleiden, coachen en managen van de Servicedesk en tweedelijnssupport;
  • HBO, ITIL(4), BiSL, ASL2, PSM1, PRINCE2.

Wensen:

  • HBO, ITIL(4), BiSL, ASL2, PSM1, PRINCE2;
  • Werkervaring: Ruime ervaring (≥ 5 jaar) als Service (Level) Manager binnen overheidsorganisatie met het: • invoeren en borgen van servicemanagementprocessen conform ITIL; • optimaliseren en uitbreiden TOPdesk, CMDB, change management en overige processen; • coördineren van calamiteiten, changes en processen; • ontwikkelen DVO’s, rapportages, contracten en het beheer hiervan; • begeleiden, coachen en managen van de Servicedesk en tweedelijnssupport;

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-03-14 10:41:37

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden