Service (Level) Manager | Borculo
Sorry, deze opdracht voor Service (Level) Manager is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Borculo
- Aanvraagnummer:
- A2023-344
- Startdatum:
- 01-07-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-12-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36 – 40
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 17-03-2023 10:00
- Contactpersoon Quest4:
- Martin Notmeijer
- Telefoonnummer:
- +31 6 29040901
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Service (Level) Manager
Wij zijn namens onze klant op zoek naar een Service (Level) Manager op basis van 36 – 40 uur.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de ICT- dienstverlening op basis van de overeengekomen Service Levels, het ontwikkelen en beheren hiervan. Daarnaast neem je in deze rol ook de verantwoordelijkheid voor het change proces en de lopende of nog af te sluiten contracten met de leveranciers.
Eisen en wensen voor de functie Service (Level) Manager
Harde eisen:
- Werkervaring: Ruime ervaring (≥ 5 jaar) als Service (Level) Manager binnen overheidsorganisatie met het: • invoeren en borgen van servicemanagementprocessen conform ITIL; • optimaliseren en uitbreiden TOPdesk, CMDB, change management en overige processen; • coördineren van calamiteiten, changes en processen; • ontwikkelen DVO’s, rapportages, contracten en het beheer hiervan; • begeleiden, coachen en managen van de Servicedesk en tweedelijnssupport;
- HBO, ITIL(4), BiSL, ASL2, PSM1, PRINCE2.
Wensen:
- HBO, ITIL(4), BiSL, ASL2, PSM1, PRINCE2;
- Werkervaring: Ruime ervaring (≥ 5 jaar) als Service (Level) Manager binnen overheidsorganisatie met het: • invoeren en borgen van servicemanagementprocessen conform ITIL; • optimaliseren en uitbreiden TOPdesk, CMDB, change management en overige processen; • coördineren van calamiteiten, changes en processen; • ontwikkelen DVO’s, rapportages, contracten en het beheer hiervan; • begeleiden, coachen en managen van de Servicedesk en tweedelijnssupport;
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-03-14 10:41:37