Service Deskmedewerker (2FTE) | Zwolle

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Junior
Standplaats:

Zwolle
Aanvraagnummer:
A2022-1193
Startdatum:
12-12-2022
Verwachte einddatum:
31-05-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
16-11-2022 12:00
Contactpersoon Quest4:
Martin Notmeijer
Telefoonnummer:
+31 6 29040901

Functieomschrijving Service Deskmedewerker (2FTE)

Wij zijn namens Dictu opzoek naar een Servicedes Medewerker (2FTE) op basis van 40 uur.

Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdeskAnalyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren. Routeren van meldingen naar andere behandelaars groepen waar nodigVoortgangsbewaking van openstaande meldingenInformeren van eindgebruikers over de status van de openstaande meldingVerstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen. Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Achtergrond:
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 18.000 medewerkers. Maximale reistijd 1,5 uur.

Organisatie:
DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.

Eisen en wensen voor de functie Service Deskmedewerker (2FTE)

Harde eisen:

  • Afgeronde MBO-3 of MBO-4 Richting ICT;
  • Ervaring op een ICT Servicedesk. Indien MBO 3 afgerond (1 Jaar);
  • Ervaring op een ICT Servicedesk. Indien MBO 4 afgerond (0,5 Jaar).

Wensen:

  • Competenties: -Flexibel; -Analytisch; -Zorgvuldig; – Zelfstandig; -Klantgericht; -Sociale en communicatieve vaardigheden;
  • ITIL V3/4;
  • Ervaring met Topdesk is een pré;
  • Ervaring met MACOS besturingssysteem;
  • 40 uur per week beschikbaar. Maximale reistijd 1,5 uur.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-11-15 08:07:50

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden