Recordmanager | Schiedam (hybride)

Sorry, deze opdracht voor Recordmanager is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Schiedam (hybride)
Aanvraagnummer:
A2023-1025
Startdatum:
28-08-2023
Verwachte einddatum:
30-11-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
28-36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
18-07-2023 10:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Recordmanager

Wij zoeken voor een klant een Senior medewerker recordsmanagement op basis van 28-36 uur per week.

Opdrachtbeschrijving:
Je bent samen met je collega’s binnen het cluster Recordmanagement verantwoordelijk voor beheer en uitvoering van archivering (art.3 Archiefwet), het verwerken van inkomende en uitgaande post en het actief ontsluiten van informatie. Je vindt kwaliteit belangrijk en draagt daarom zorg voor het maken en nauwkeurig naleven van de werkafspraken en procedures met de organisatie. Tevens ben je het eerste aanspreekpunt en vraagbaak over de uitvoeringstaken, signaleer je hierbij knel- en verbeterpunten en weet je de juiste contacten te leggen voor procesoptimalisatie. Daarnaast ondersteun je bij (complexe) WOO verzoeken.

Voor het uitvoeren van je taken werk je o.a. met het zaaksysteem Mozard en MS365 (SharePoint). Daarnaast werk je als projectmedewerker mee in diverse RM-projecten zoals analoge en digitale archiefoverdracht aan het Stadsarchief Rotterdam, verbetering van processen rond actieve openbaarmaking e.d. Een project waar een mooie rol voor jou ligt als senior medewerker recordmanagement is de implementatie van MS365 op SharePoint, inclusief het inrichten van een DMS met archieffunctie. Vanaf januari 2023 is het samenwerken binnen Teams ingericht en na de zomer zal het DMS worden ingericht. Record beheer krijgt hier naast functioneel beheer een gelijkwaardige rol.

Achtergrond Opdracht:
De klant ontwikkelt zich naar een data gedreven organisatie, Om de waarde van de beschikbare data ten volle te benutten is het zaak dat de gegevens van DCMR op een consistente en correcte wijze worden vastgelegd. Deze data wordt vervolgens gebruikt voor de ontwikkeling van informatiemodellen en informatieproducten. Team datamanagement draagt mede zorg dat de informatie van de DCMR en (externe) ketenpartners toegankelijk, vindbaar, bruikbaar, authentiek en integer is, zodat zij te allen tijde verantwoording kan afleggen over haar handelen. Met het Dataloket, databeheer, Business Intelligence en record management komen de verschillende expertises over data logischerwijs samen. Team datamanagement ondersteunt de business bij het realiseren van haar ambities, door nauw met haar samen te werken.

Organisatie:
Voor ruim 1,2 miljoen inwoners in het werkgebied streeft onze klant naar een goede leefomgevingskwaliteit. Onze klant is de gezamenlijke milieudienst van de provincie Zuid-Holland en 15 gemeenten. Het is een regio met veel industrie en een hoge bevolkingsdichtheid. In dit gebied bewaakt onze klant de milieukwaliteit in nauwe samenwerking met andere overheidsinstellingen, zoals de Veiligheidsregio, politie, brandweer, arbeidsinspectie en GGD. Onze klant voert deze taak al 50 jaar uit. Onze klant werkt in opdracht van lokale en regionale overheden aan een leefbare en veilige regio voor de mensen die er wonen en werken.
Dat doen we door:

  • opleggen van en toezicht houden op milieuregels en veiligheidsregels;
  • maken van vergunningen;
  • monitoren van milieukwaliteit;
  • adviseren over milieu en veiligheid;
  • optreden bij overlast en incidenten.

Bij onze klant werken ruim 500 medewerkers, verdeeld over 3 afdelingen.
Onze klant is bij de inkoop van goederen, diensten en werken als Aanbestedende Dienst gehouden aan de Aanbestedingswet 2012.

Eisen en wensen voor de functie Recordmanager

Harde eisen:

  • Een MBO+/HBO denk- en werkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;

Wensen:

  • Bij voorkeur relevante opleidingen op het gebied van de informatiehuishouding;
  • Aantoonbaar algemene kennis over record- & datamanagement.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op een nader te bepalen datum. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-07-14 07:02:24

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden