Projectmanager | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2022-0574
Startdatum:
01-06-2022
Verwachte einddatum:
30-11-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
17-05-2022 08:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233

Functieomschrijving

Wij zijn voor SSC-ICT op zoek naar een Projectmanager op basis van 36 uur per week. 

Van de mobiele werkomgeving zijn diverse upgrades noodzakelijk in het kader van Life Cycle Management en nieuwe vergaande securityeisen. Voor het aansturen van deze werkzaamheden is de afdeling Projecten & Specialisaties op zoek naar een ervaren ICT-projectmanager. De projectmanager onderhoudt hiervoor de benodigde contacten met onze klanten, treedt op als vertegenwoordiger vanuit het project coordineert de diverse werkzaamheden die nodig zijn vanuit SSC-ICT t.b.v. de voorbereidingen, uitrol & nazorg en stuurt op harde deadlines (en maakt hiervoor de noodzakelijke afspraken met onze klantvertegenwoordigers).

De betreffende kandidaat heeft hiervan de benodigde ervaring opgedaan in vergelijkbare ICT organisaties. Daarbij dient de kandidaat onder hoge druk te kunnen presteren. De kandidaat moet in staat zijn de parate kennis en ervaring direct toe te passen in de praktijk. 

Achtergrond Opdracht:
De opdracht wordt uitgevoerd binnen de Business Unit IT Standaard Services (BST). BST ontwikkelt, beheert en levert de IT-voorzieningen die iedere Rijksambtenaar in ons verzorgingsgebied nodig heeft voor zijn dagelijkse werk. Denk hierbij aan de (mobiele)werkplek, telefonie, email, AV- middelen, inclusief de ondersteuning op deze diensten. Deze diensten zijn aanbod gestuurd: bestaande en nieuwe behoeften van afnemers worden vertaald naar oplossingen waarmee het collectief van afnemers het beste geholpen is. Jouw thuisbasis is de afdeling Projecten, Innovaties & Specialisatie, een onderdeel van de businessunit. Met zo’n dertig collega’s – projectleiders, projectmanagers en programmamanagers en PMO- ers – vormen we een ervaren team. Ook nu iedereen thuiswerkt, staan we voor elkaar klaar en lachen we veel. Bovendien helpen we je graag om in de complexe SSC-organisatie je weg te vinden en succesvol te worden. En we vinden het belangrijk dat iedereen goed in zijn of haar vel zit. Jij krijgt de mogelijkheid om bij te dragen aan onze ontwikkeling. 

Organisatorische context en cultuur:
Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT- diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU- voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Projectmanagement / Prince 2 practitioner (opleiding gevolgd);
  • Scrum Master (opleiding gevolgd);
  • Relevante en aantoonbare succesvolle ervaring als projectmanager binnen de overheid of organisaties van vergelijkbare omvang( 3 jr );
  • Relevante en aantoonbare ervaring met Agile-projectmanagement / werken; ( 3 jr );
  • Relevante en aantoonbare ervaring als projectmanager met het aansturen van infrastructurele projecten ( 3 jr );
  • Je hebt organisatiesensitiviteit, netwerkvaardigheid en kunt onderhandelen. ( 3 jr ).

Wensen:

  • Competenties: Analyse & Oordeelsvorming, Autonomie, Besluitvaardigheid, Leiding geven, Netwerken, Omgevingssentiviteit, Overtuigingskracht, Plannen en organiseren, Resultaatgerichtheid, Risicobereidheid;
  • Aanvullende kennis: Kennis van IT Infrastructuur; – Kennis van security vraagstukken; – Je kunt plannen en organiseren, innovatief handelen en je bent resultaatgericht;

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op 23/24/25 mei 2022. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-05-11 14:34:50

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden