Projectmanager | Apeldoorn

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Apeldoorn
Aanvraagnummer:
A2022-0660
Startdatum:
01-07-2022
Verwachte einddatum:
30-06-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13-06-2022 14:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233

Functieomschrijving

Wij zijn voor het Kadaster op zoek naar een Projectmanager op basis van 40 uur per week. 

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld:
Binnen het Kadaster is het continuïteitsrisico een belangrijk onderwerp. Het Kadaster werkt continu aan het verbeteren van de continuïteit en het beperken van nieuwe dreigingen die zich voordoen. Om de verbeteringen te concretiseren is een programma gestart. Binnen dit programma worden een aantal deelprojecten uitgevoerd, waaronder het aanbesteden en implementeren van een stand-by omgeving en de implementatie van CIAM toegangsbeveiliging oplossingsrichtingen (middels eHerkenning, DigiD en eIDAS). Voor het leiden van één of meerdere projecten binnen dit programma is een projectmanager nodig.

Opdrachtomschrijving:
De primaire verantwoordelijkheid van de projectmanager is er voor te zorgen dat het project de vastgestelde resultaatdoelstellingen binnen de gespecificeerde toleranties (van tijd, kosten, kwaliteit, scope, voordelen (benefits) en risico’s) realiseert die in het plan dan wel de business case zijn gedefinieerd. Dit doet de projectmanager door te structureren, actief invulling te geven aan het managen van de verwachtingen, sturing te geven aan de teams en het organiseren van de besluitvorming.

De projectmanager is in staat (grote) projecten te organiseren, te managen en resultaten te leveren die de beoogde verandering moet realiseren. Hij/zij heeft de regie over alle activiteiten die nodig zijn om resultaten voor de geplande verandering te realiseren. Hij/zij maakt hierbij continu de afweging tussen tijd, kosten, kwaliteit, scope, voordelen (benefits) en risico’s. De projectmanager legt verantwoording af aan de opdrachtgever/stuurgroep en heeft de dagelijkse leiding van het project, binnen de vastgelegde beperkingen. De projectmanager onderhoudt het contact met productowner(s)/productmanager/procesmanager, opdrachtgever en overige stakeholders om een vloeiend proces te waarborgen en beslissingen conform de project governance voor te bereiden. Projecten zijn veelal (maar niet in alle gevallen) gericht op het behalen van resultaten voor doelstellingen zoals geformuleerd in een business case of op het voorbereiden dan wel doorvoeren van veranderingen in de lijnorganisatie en het uitvoerbaar maken van innovaties.

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
De projectmanager is verantwoordelijk voor het managen van meerdere deelprojecten binnen het continuïteitsprogramma en op het gebied van toegangsbeveiliging. Binnen de uit te voeren projecten zal er veelal een aanbestedingscomponent aanwezig zijn. De uit te voeren deelprojecten zijn o.a. de implementatie van een DFIR oplossing met een (Europese) aanbestedingstraject voor de selectie van de leverancier. Andere deelprojecten kunnen zijn het aanbesteden en implementeren van een stand-by omgeving en de implementatie van CIAM toegangsbeveiliging oplossingsrichtingen (middels eHerkenning, DigiD en eIDAS).

Organisatie:
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Minimaal WO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring als Projectmanager;
  • Minimaal 3 jaar ervaring met PRINCE2 en Agile;
  • Minimaal 5 jaar ervaring met risicomanagement;
  • Minimaal 5 jaar ervaring met verandermanagement.Aantoonbare ervaring met stakeholdermanagement;
  • Aantoonbare ervaring met (Europese) aanbestedingstrajecten;
  • Aantoonbare ervaring met succesvol samenwerken in multidisciplinaire (agile) teams en omgevingen, met een politiek/bestuurlijk karakter;
  • Aantoonbare ervaring met een organisatie die, als ZBO, wettelijke taken uitvoert en werkt in een breed stakeholderveld.Aantoonbare kennis op het gebied van continuïteit;
  • Aantoonbare ervaring met gebruik en toepassing van relevante (inter)nationale standaarden op het gebied GDI (Generieke Digitale Infrastructuur), DigiD, eHerkenning, eIDAS en Client Identity Access Management.

Wensen:

  • Competenties: Je bent initiatiefrijk en kunt snel schakelen tussen inhoudelijke en bestuurlijke issues; – Je hebt IT affiniteit en je spreekt de taal van de business; – Je kunt op effectieve wijze doelen en prioriteiten bepalen; – Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en weet van aanpakken; – Je bent doortastend en kunt goed in teamverband werken; – Je bent vasthoudend en zorgt voor concrete resultaten; – Je bent organisatiesensitief;
  • Je toont duidelijk aan (max. 200 woorden) welke wijze de door u geleverde expertise en competenties (soft en hard skills) binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook Opdracht omschrijving en verantwoordelijkheden);
  • Beschrijf een aantoonbare recente succesvolle ervaring waarbij u resultaten heeft bereikt in een onduidelijke omgeving waarbij de verantwoordelijkheden niet 100% duidelijk zijn;
  • Beschrijf hoe u uw opgedane kennis, kunde en ervaring heeft overgedragen aan de staande organisatie, zodat de resultaten niet eenmalig zijn, maar belegd zijn in de organisatie.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op donderdag 16 juni 2022. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-05-31 09:29:24

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden