Projectmanagementondersteuner (PMO)Syn | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2022-0454
Startdatum:
25-04-2022
Verwachte einddatum:
24-10-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13-04-2022 11:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Autoriteit Consument & Markt (ACM) op zoek naar een Projectmanagementondersteuner (PMO) op basis van 36 uur per week. 

Binnen de ACM lopen meerdere strategische programma’s op het gebied van informatievoorziening. Als Projectmanagementondersteuner (PMO) ondersteun je de manager CIO Office bij de uitvoering van de verschillende programma’s. Ieder programma heeft een programmaleider en een stuurgroep.

De programmasecretaris ondersteunt de programma’s in de rol van secretaris van de programmastuurgroepen. Je bewaakt vanuit de CIO Office in overleg met de programmamanagers de voortgang op het gebied van planningen en financiën en zorgt voor voorbereiding van stuurgroep overleggen en faciliteert tijdige en heldere besluitvorming. Je maakt (voorzetten voor) presentaties en beslisnotities en begeleidt het inkoopproces. Ook bewaak je goede archivering van programmadocumentatie en bewaak je de uitvoering van externe en interne communicatie voor de programma’s.

Kort om; je bent de spin in het web voor de ICT programma’s van de CIO Office. nodige certificeringen van Microsoft producten, hebt ruime ervaring met Exchange en tools voor werkplekbeheer en weet problemen op te lossen door de inzet van je technische kennis en goede analyse van de situatie. Je helpt ons verder professionaliseren door  automatisering van de automatisering en kan meedraaien in een agile team. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit, maar weet dat je baan pieken en dalen kent en dat er wel eens een avond doorgewerkt moet worden als het niet anders kan (die uren kun je natuurlijk weer compenseren). Je bent resultaatgericht en dienstverlenend, deelt graag je kennis met je collega’s en hebt samenwerken hoog in het vaandel staan.

Achtergrond opdracht:
Deze capaciteit is tijdelijk nodig omdat een medewerker van baan is veranderd. Vacature wordt binnenkort uitgezet in de arbeidsmarkt.

Organisatie:
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) is een toezichthouder en in 2013 ontstaan uit een fusie tussen De Consumentenautoriteit, Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA). ACM ziet erop toe dat bedrijven eerlijk concurreren en beschermt consumentenbelangen.

Het is onze missie kansen en keuzes voor bedrijven en consumenten te bevorderen. Dit doen we door probleemoplossend te werken. ACM is een zelfstandig bestuursorgaan en komt onafhankelijk en zelfstandig tot besluiten. Het Ministerie van Economische Zaken is politiek verantwoordelijk voor het beleid en de wetgeving en bepaalt de kaders waarbinnen ACM opereert. Wij maken ons met ruim 520 collega’s op onafhankelijke en professionele wijze sterk voor consumenten en bedrijven. We zijn een platte, overzichtelijke organisatie met acht directies, te weten: Mededinging, Consumenten, Energie, Telecom Vervoer en Post, Juridische Zaken, het Economisch Bureau, Bedrijfsvoering en Bestuur Beleid en Communicatie.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Prince2 Foundation;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare PMO rol.

Wensen:

  • Competenties: – Analytisch; – Omgevingsbewustzijn; – Plannen en organiseren; – Samenwerken; – Communiceren; – Proactief;
  • IPMA PMO certificering. Goed in Excel en Word. Bekend met het werken in een digitaal zaaksysteem;
  • Werkervaring binnen de Rijksoverheid. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift. Ervaring in het samenwerken op verschillende niveaus binnen grote (complexe) organisaties.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-04-11 05:59:26

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden