Projectmanagement officer (PMO) (2FTE) | Den Haag
Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Den Haag
- Aanvraagnummer:
- A2022-1320
- Startdatum:
- 10-01-2023
- Verwachte einddatum:
- 10-07-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 14-12-2022 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Projectmanagement officer (PMO) (2FTE)
Wij zijn namens het Ministerie van Economische Zaken op zoek naar een Projectmanagement Officer (PMO) (2FTE) op basis van 36 uur.
Binnen de ACM lopen meerdere strategische programma’s op het gebied van informatievoorziening. Als Projectmanagement Officer (PMO) ondersteun je projecten binnen het CIO-office bij de uitvoering van de verschillende programma’s. Ieder programma heeft een programmaleider en een stuurgroep. De PMO ondersteunt de programma’s van de programmastuurgroepen. Je bewaakt vanuit de CIO Office in overleg met de programmamanagers de voortgang op het gebied van planningen en financiën en zorgt voor voorbereiding van stuurgroep overleggen en faciliteert tijdige en heldere besluitvorming. Je maakt (voorzetten voor) presentaties en beslisnotities en begeleidt het inkoopproces. Ook bewaak je goede archivering van programmadocumentatie en bewaak je de uitvoering van externe en interne communicatie voor de programma’s. Kort om; je bent de spin in het web voor de ICT programma’s van de CIO Office.
Achtergrond:
Deze capaciteit is nodig voor het (tijdelijk) ondersteunen van de programma’s van het CIO-office.
Organisatie:
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) is een toezichthouder en in 2013 ontstaan uit een fusie tussen De Consumentenautoriteit, Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA). ACM ziet erop toe dat bedrijven eerlijk concurreren en beschermt consumentenbelangen. Het is onze missie kansen en keuzes voor bedrijven en consumenten te bevorderen. Dit doen we door probleemoplossend te werken. ACM is een zelfstandig bestuursorgaan en komt onafhankelijk en zelfstandig tot besluiten. Het Ministerie van Economische Zaken is politiek verantwoordelijk voor het beleid en de wetgeving en bepaalt de kaders waarbinnen ACM opereert. Wij maken ons met ruim 520 collega’s op onafhankelijke en professionele wijze sterk voor consumenten en bedrijven. We zijn een platte, overzichtelijke organisatie met acht directies, te weten: Mededinging, Consumenten, Energie, Telecom Vervoer en Post, Juridische Zaken, het Economisch Bureau, Bedrijfsvoering en Bestuur Beleid en Communicatie.
Eisen en wensen voor de functie Projectmanagement officer (PMO) (2FTE)
Harde eisen:
- IPMA PMO certificering of vergelijkbaar;
- Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
- Prince 2 Foundation;
- Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare PMO rol;
- Minimaal 3 jaar ervaring binnen de IV- sector.
Wensen:
- Competenties: -Klantgerichtheid; -Omgevingsbewustzijn; -Plannen en organiseren; -Samenwerken; -Voortgangscontrole; -Zelfontwikkeling;
- Je beheerst de nederlandse taal in woord en geschrift en een goed basisniveau Engels;
- Verder heb je kennis van vergadersystemen, documentsystemen;
- Je bent gewend de spin het web te zijn.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2022-12-12 12:11:56