Projectleider Webbeheer | Den Haag

Sorry, deze opdracht voor Projectleider Webbeheer is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2023-9
Startdatum:
01-02-2023
Verwachte einddatum:
01-07-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


€ 80.00


Sluitingsdatum aanvraag:
Contactpersoon Quest4:
Martin Notmeijer
Telefoonnummer:
+31 6 29040901
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Projectleider Webbeheer

Wij zijn namens het Ministerie op zoek naar een Projectleider Webbeheer op basis van 36 uur.

Veel websites van EZK en LNV zijn niet op orde. Soms zijn eigenaren onbekend, websites voldoen niet aan de standaarden en veel websites worden niet bij de juiste partijen gehost. DB zoekt een projectleider die het beleid waar nodig aanscherpt, websites in beeld brengt/bestaande lijsten aanvult en er zorg voor draagt dat de websites voldoen aan de toegankelijkheidseisen.

Om de toegankelijkheid van websites te verbeteren en te borgen, starten de directie bedrijfsvoering en de directies communicatie van EZK en LNV twee projecten onder leiding van twee projectleiders. Één project om de huidige websites in beeld te brengen/te verbeteren en een project om het proces aanvraag nieuwe websites te realiseren. Als projectleider van het eerste project draag jij zorg voor de verbetering van de huidige websites en werk je nou samen met de projectleider die het proces nieuwe websites realiseert.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Overzicht van alle huidige websites van EZK en LNV;
  • in beeld brengen welke beleidsafdelingen hier eigenaar van zijn;
  • brengt bestaande eisen in beeld en controleert op gebied van veiligheid en toegankelijkheid;
  • gebreken in veiligheid en toegankelijkheid in samenwerking met eigenaar waar mogelijk te herstellen en
  • verouderde, overbodige websites te saneren/omzetten naar een geheel nieuwe website. In dat laatste geval dient het project nieuwe websites te worden gevolgd dat zal worden opgeleverd door je collega projectleider.

Je scope voor deze opdracht beperkt zich tot de kerndepartementen, bij afronding van het project lever je een werkwijze op die als kader/aanpak kan worden gebruikt voor de diensten van EZK en LNV. Aansturing van de projecten vindt plaats door een stuurgroep bestaande uit MT-leden van de directies communicatie van de ministeries EZK en LNV en de directie bedrijfsvoering.

Medewerkers binnen deze directie hebben kennis van de genoemde onderwerpen en stellen deze beschikbaar, doel is om vanuit samenwerking tot een goed resultaat te komen. Als projectleider geef je op dagelijkse basis sturing aan jouw project, stem je af met je collega projectleider en je collega’s binnen de directie bedrijfsvoering en de directies communicatie. Aan het einde van jouw opdracht zijn de huidige websites in beeld en op orde gebracht en heb je een generieke aanpak ontwikkeld die door de diensten kan worden hergebruikt.

Organisatie:
Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat staat voor een duurzaam, ondernemend Nederland. We zetten ons in voor een uitstekend ondernemersklimaat en een sterke internationale concurrentiepositie. Door de juiste randvoorwaarden te creëren en door ondernemers de ruimte te geven om te vernieuwen en te groeien. Door aandacht te hebben voor onze natuur en leefomgeving. Door samenwerking te stimuleren tussen onderzoekers en ondernemers. Zo bouwen we onze topposities in landbouw, industrie, diensten en energie verder uit en investeren we in een krachtig en duurzaam Nederland. Ministerie van Economische Zaken, voor een duurzaam, ondernemend Nederland.

Eisen en wensen voor de functie Projectleider Webbeheer

Harde eisen:

  • HBO werk en denkniveau en minimaal 5 jaar werkervaring

Wensen:

  • Je bent proactief, zelfstandig en organisatorisch sterk; samenwerken doe je graag en goed;Je hebt minimaal HBO-niveau;Je hebt relevante ervaring binnen een complex bestuurlijk-politieke omgeving;Minimaal drie jaar ervaring als coördinerend projectmanager binnen een veranderkundige werkomgeving;Je hebt relevante werkervaring met het functioneel en technisch beheer;Je hebt ervaring met systeemontwikkeling in het algemeen;Je hebt ervaring met de implementatie van nieuwe processen in een organisatie;Je hebt affiniteit met het thema webbeheer en toegankelijkheid;Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en bent een prettige gesprekspartner voor stakeholders en medewerkers op alle niveaus.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op zsm. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-01-04 14:55:07

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden