Projectleider IT | Groningen

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Groningen
Aanvraagnummer:
A2022-1260
Startdatum:
12-12-2022
Verwachte einddatum:
11-12-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
01-12-2022 12:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Projectleider IT

Wij zijn namens onze klant opzoek naar een Projectleider IT op basis van 36 uur.

Onze klant heeft een groot aantal processen ingericht om deze operatie aan te sturen, te volgen en er over te kunnen rapporteren. Deze processen zijn nog volop in ontwikkeling. Nieuwe afspraken en wet- en regelgeving hebben impact op de processen. Deze processen worden steeds meer ondersteund door IT oplossingen die onze klant momenteel ontwikkelt – zelf of in samenwerking met leveranciers.

In dit perspectief heeft onze klant IT behoefte aan een Projectleider die zich in wil zetten voor de realisatie van een Bewonersportaal. Een portaal waarin bewoners/eigenaren inzicht krijgen in hun situatie en toegang kunnen krijgen tot belangrijke correspondentie. Je bent daarbij verantwoordelijk voor de interne en externe afstemming van het resultaat, het omzetten naar deelresultaten, planvorming en bewaking van voortgang en succesvolle implementatie. Kortom, als projectleider Bewonersportaal heb jij een sturende rol op de implementatie van het bewonersportaal.

Wat je precies gaat doen?

  • Je stelt de scope van het project vast in overleg met de interne opdrachtgever;
  • Je betrekt interne en externe belanghebbenden;
  • Je stelt een team samen en stelt met hen een solide plan van aanpak op;
  • Je betrekt daarbij ook leveranciers, komt gezamenlijk tot een opdracht en stuurt de leveranciers op voortgang, deelresultaten en eindresultaat;
  • Je werkt nauw samen met de Business Analist en stuurt deze daar waar nodig aan;
  • Je stuurt aan op planning en draagt er zorg voor dat deze gehaald wordt, of waar nodig, er tijdig ingespeeld wordt op veranderingen in de te verwachten opleverdatum.
  • Je organiseert de gebruikersondersteuning/begeleiding, eventuele opleiding vanuit het
    dienstonderdeel en de communicatie daarover.

Naast dit project is het de wens van de klant dat je ook in te zetten bent op gerelateerde IT projecten.

Achtergrond:
In Groningen moet iedereen veilig kunnen wonen, werken en naar school gaan. Daarom werkt onze klant aan het onderzoeken en versterken van gebouwen in het aardbevingsgebied. Het gaat om preventief versterken. Zo kunnen bewoners en gebruikers het gebouw veilig verlaten bij een zware aardbeving. Onze klant werkt hiervoor samen met de gemeenten in het aardbevingsgebied, de provincie Groningen, de woningcorporaties en het Rijk. Het team Informatievoorziening (IV) is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering en voert regie op exploitatie en verandering, zodat de informatievoorziening maximaal aansluit op de bedrijfswensen en de formele vereisten (bijvoorbeeld Archiefwet). Het gaat hierbij om meer dan 27000 adressen waarvan bepaald moet worden of en hoe ze versterkt gaan worden. Onze klant is de organisatie die deze grote en complexe versterkingsoperatie coördineert. De organisatie is erg in ontwikkeling en volop in beweging.

Eisen en wensen voor de functie Projectleider IT

Harde eisen:

  • Kandidaat beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Kandidaat heeft minstens 3 jaar ervaring met leiden van realisatie IT projecten.

Wensen:

  • Mate waarin de kandidaat beschikt over kennis en ervaring van Drupal (20 pt);
  • Mate waarin de kandidaat beschikt over de genoemde competenties en vaardigheden (20 pt);
  • Mate waarin de kandidaat beschikt over de ervaring met het leiden van projecten gericht op de realisatie van klantgerichte portalen (30 pt);
  • Mate van ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever (gesprek) (10 pt).

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-11-30 11:17:29

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden