Projectleider | Gouda

Sorry, deze opdracht voor Projectleider is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Gouda
Aanvraagnummer:
A2024-1078
Startdatum:
17-06-2024
Verwachte einddatum:
31-12-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
24
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
13-06-2024 17:00
Contactpersoon Quest4:
Gerard Tummers
Telefoonnummer:
0615021386
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Projectleider

Opdrachtomschrijving
Je bent een ervaren projectleider die gaat voor een succesvol resultaat voor onze klanten. Je bezit leiderschapskwaliteiten om je team te inspireren, enthousiasmeren en aan te sturen. Het afgesproken projectresultaat weet jij te behalen door jou aanpak. Jij bent verantwoordelijk voor de scope, aanpak, risico’s, planning en kosten van een project. Je stemt de projectopdrachten en –plannen af met de opdrachtgever en je verstrekt opdrachten naar in- en externe partijen. Tijdens de uitvoering stem je regelmatig af met je opdrachtgever. Je bewaakt de voortgang, geeft financiële sturing en signaleert en rapporteert de risico’s. Excepties signaleer je op tijd en je zorgt dan voor alternatieve oplossingsrichtingen. Het beheren van jou projecten doe je volgens Prince2/Prince2 agile methode.

Er komt veel kijken bij de organisatie van een project. De projecten waar jij mee bezig bent zijn resultaatgericht en hebben voornamelijk een operationeel karakter. Je handelt projectchanges af en stemt af met in- en externe stakeholders. Daarbij leg je actief de relatie met beheer, aangezien de projectresultaten uiteindelijk daar ook moeten landen. Jij zorgt voor de draagvlak van het project binnen onze organisatie.

Achtergrond
Capaciteitsuitbreiding van een projectleider

Organisatie
De Justitiële ICT Organisatie is van oorsprong de ICT-organisatie van de Dienst Justitiële Inrichtingen, maar sinds januari 2022 een zelfstandig ICT-dienstverlener voor het gehele ministerie van Justitie en Veiligheid. De Justitiële ICT Organisatie levert ICT-diensten aan verschillende onderdelen van het ministerie Justitie en Veiligheid (JenV). De Justitiële ICT Organisatie ontwikkelt, bouwt, implementeert en beheert ICT-werkplekken, applicaties en infrastructuur voor meer dan 20.000 gebruikers. In totaal werken ongeveer 500 medewerkers bij de Justitiële ICT Organisatie vanuit vestigingen in Gouda, Zeist en Veenhuizen en vanuit het rekencentrum in Amsterdam. De organisatie ontwikkelt veilige cloud-omgevingen waardoor JenV medewerkers hun werk kunnen doen: thuis, onderweg en op een werkplek. Opdrachtgevers zijn onder meer de Dienst Justitiële Inrichtingen, de Raad voor de Kinderbescherming, de Immigratie- en Naturalisatiedienst, de Dienst Terugkeer en Vertrek, Reclassering Nederland en Justis.

Eisen en wensen voor de functie Projectleider

Harde-eisen

  • Hbo/wo werk- en denkniveau;
  • PRINCE2 Practitioner gecertificeerd;
  • Kennis van de Agile-principes, Agile Manifesto, Scrum Guide en DevOps;
  • Bewezen ervaring met aansturen van een projectteam (3 jaar);
  • Relevante werkervaring met het aansturen van technische ICT projecten (3 jaar).

Wensen

  • Je hebt ervaring met alle fases van een project;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van en ervaring met Fortes Change Cloud (FCC);
  • Je hebt ervaring in het werken in grote hiërarchische organisaties;
  • Ervaring in het werkveld van de overheid is een pré.

Competenties

  • Je kunt plannen en organiseren, bent pro-actief en resultaatgericht;
  • Je hebt organisatiesensitiviteit, netwerkvaardigheid en kunt onderhandelen;
  • Je kunt medewerkers motiveren, gemakkelijk communiceren op alle niveaus en bent een echte teamspeler;
  • Je hebt het doorzettingsvormogen om in een complexe ambtelijke organisatie dingen voor elkaar te krijgen;
  • Je bent in staat om concreet uitgewerkte projectopdrachten uit te voeren, maar ook ontwikkelings trajecten;
  • Je hebt managementvaardigheden en kennis van bedrijfsvoering, onder andere HRM, risicomanagement en risicoanalyse.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 4 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Thuis/Kantoor: 50/50%.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Gerard Tummers bereikbaar op het nummer: 0615021386. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-06-11 14:27:47

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden