Projectleider | Gouda

Sorry, deze opdracht voor Projectleider is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Gouda
Aanvraagnummer:
A2024-730
Startdatum:
01-06-2024
Verwachte einddatum:
30-06-2025 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
09-05-2024 17:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Projectleider

Opdrachtomschrijving

Jij bent verantwoordelijk voor de scope, aanpak, risico’s, planning en kosten van een project. Je stemt de projectopdrachten en– plannen af met de opdrachtgever en je verstrekt opdrachten naar in- en externe partijen. Tijdens de uitvoering stem je regelmatig af met je opdrachtgever. Je bewaakt de voortgang, geeft financiële sturing en signaleert en rapporteert de risico’s. Excepties signaleer je op tijd en je zorgt dan voor alternatieve oplossingsrichtingen. Het beheren van jou projecten doe je volgens Prince2/Prince2 agile methode.

Achtergrond

Door een gebrek aan capaciteiten zijn we op zoek voor een collega die divers opdrachten gaat uitvoeren die bijdragen aan het zorgen voor de juiste hard- en software op werkplekken, overal in Nederland, in de vorm van op maat gemaakte systemen en applicaties. Wij ontwikkelen veilige cloud-omgevingen, waardoor onze collega’s overal kunnen werken: op een werkplek, thuis en onderweg. En altijd veilig.

Organisatie

De Justitiële ICT Organisatie is van oorsprong de ICT-organisatie van de Dienst Justitiële Inrichtingen, maar sinds januari 2022 een zelfstandig ICT-dienstverlener voor het gehele ministerie van Justitie en Veiligheid. De Justitiële ICT Organisatie levert ICT-diensten aan verschillende onderdelen van het ministerie Justitie en Veiligheid (JenV). De Justitiële ICT Organisatie ontwikkelt, bouwt, implementeert en beheert ICT-werkplekken, applicaties en infrastructuur voor meer dan 20.000 gebruikers. In totaal werken ongeveer 500 medewerkers bij de Justitiële ICT Organisatie vanuit vestigingen in Gouda, Zeist en Veenhuizen en vanuit het rekencentrum in Amsterdam. De organisatie ontwikkelt veilige cloud-omgevingen waardoor JenV medewerkers hun werk kunnen doen: thuis, onderweg en op een werkplek. Opdrachtgevers zijn onder meer de Dienst Justitiële Inrichtingen, de Raad voor de Kinderbescherming, de Immigratie- en Naturalisatiedienst, de Dienst Terugkeer en Vertrek, Reclassering Nederland en Justis.

Eisen en wensen voor de functie Projectleider

Harde eisen

  • Prince2 Practitioner, Projectmanagement;
  • Agile Scrum Foundation;
  • HBO / WO werk- en denkniveau – 5 jaar;
  • Projectmanagement I(v) / complexe projecten – 5 jaar.

Wensen

  • Klantgerichtheid;
  • Analyserend vermogen;
  • Samenwerken;
  • Omgevingsbewustzijn;
  • Plannen en organiseren;
  • Voortgangscontrole;
  • Leervermogen;
  • Professionele integriteit;
  • Je bent een ervaren projectleider die gaat voor een succesvol resultaat voor onze klanten;
  • Je bezit leiderschapskwaliteiten om je team te inspireren, enthousiasmeren en aan te sturen;
  • Het afgesproken projectresultaat weet jij te behalen door jouw aanpak;
  • Kennis en ervaring met politiek gevoelige complexe projecten binnen de Rijksoverheid.

Relevante werkervaring

  • Je hebt meerdere jaren relevante werkervaring met het aansturen van technische ICT projecten;
  • Je hebt ervaring met aansturen van een projectteam en bent daarin aantoonbaar succesvol;
  • Je bent PRINCE2 Practitioner gecertificeerd. Verder heb je kennis van de Agile-principes, Agile Manifesto, Scrum Guide en DevOps;
  • Je hebt ervaring met alle fases van een project;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van en ervaring met Fortes Change Cloud (FCC);
  • Je hebt managementvaardigheden en kennis van bedrijfsvoering, onder andere HRM, risicomanagement en risicoanalyse;
  • Je hebt ervaring in het werken in grote hiërarchische organisaties. Ervaring in het werkveld van de overheid is een pré.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 4 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Thuis/Kantoor: 50/50%.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-05-03 13:17:44

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden