Projectleider document- en zaaksysteem | Den Haag
Sorry, deze opdracht voor Projectleider document- en zaaksysteem is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Den Haag
- Aanvraagnummer:
- A2023-1102
- Startdatum:
- 01-09-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-08-2024 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 04-08-2023 10:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Projectleider document- en zaaksysteem
Wij zijn namens het ACM op zoek naar een Projectleider document- en zaaksysteem op basis van 36 uur.
Als Projectleider binnen het programma open op orde ben je verantwoordelijk voor de verwerving, selectie en implementatie van een nieuwe oplossing / oplossingen voor document- en zaakbeheer, recordsmanagement, relatiebeheer en samenwerken bij de ACM. Omdat het huidige systeem niet langer wordt gecontinueerd, valt ook migratie en uitfasering van het bestaande systeem binnen de scope van de werkzaamheden.
Achtergrond:
Als Projectleider geef je leiding aan een projectteam. Directeur bedrijfsvoering is de opdrachtgever. Je werkt nauw samen met het programma Open op Orde ACM. Dit programma heeft als doelstelling het onderzoeken, ontwikkelen, implementeren en borgen van verbeteringen in de ACM- informatiehuishouding, ten behoeve van de missie van de ACM: markten goed laten werken voor mensen en bedrijven. Ten behoeve van de integrale uitvoer van het project werk je tevens samen met de verschillende gesprekpartners binnen de (Toezicht)directies van de ACM. Ook onderhoud je korte lijntjes met functionele en technische beheerders binnen de ACM. Vanuit jouw rol breng je, samen met jouw team, voor de verschillende vraagstukken met betrekking tot informatiehuishouding functionele en technische eisen en wensen in kaart. Tot slot voer je de regie op de automatisering van stappen in gestandaardiseerde werkprocessen en op de interoperabiliteit van de kernsystemen van de ACM. Samenwerking is binnen dit programma de sleutel tot een succesvolle uitrol.
Fasering
Op basis van de door de i-Board vastgestelde Projectbrief 2.0 start de Projectleider met het opstellen van een Plan van Aanpak en de voorbereiding voor een of mogelijk meerdere Europese Aanbestedingen. Als onderdeel van de ACM werkplannen dient een onderbouwing voor het benodigde budget voor 2024 voor september 2023 gereed te zijn. Een evaluatie van de huidige DOX is afgerond en beschikbaar. Een vrijblijvende martkconsultatie wordt voorbereid en wordt medio juli gepubliceerd.
Organisatie:
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) is een toezichthouder en in 2013 ontstaan uit een fusie tussen De Consumentenautoriteit, Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA). ACM ziet erop toe dat bedrijven eerlijk concurreren en beschermt consumentenbelangen. Het is onze missie kansen en keuzes voor bedrijven en consumenten te bevorderen. Dit doen we door probleemoplossend te werken. ACM is een zelfstandig bestuursorgaan en komt onafhankelijk en zelfstandig tot besluiten. Het Ministerie van Economische Zaken is politiek verantwoordelijk voor het beleid en de wetgeving en bepaalt de kaders waarbinnen ACM opereert. Wij maken ons met ruim 520 collega’s op onafhankelijke en professionele wijze sterk voor consumenten en bedrijven. We zijn een platte, overzichtelijke organisatie met acht directies, te weten: Mededinging, Consumenten, Energie, Telecom Vervoer en Post, Juridische Zaken, het Economisch Bureau, Bedrijfsvoering en Bestuur Beleid en Communicatie.
Eisen en wensen voor de functie Projectleider document- en zaaksysteem
Harde eisen:
- Minimaal een afgeronde HBO-bachelor opleiding, bij voorkeur een relevante opleiding op het snijvlak van ICT en bedrijfsprocessen (bijvoorbeeld HBO Bachelor Bedrijfskundige Informatica);
- Minimaal 10 jaar relevante werkervaring als projectleider;
- In bezit van een Projectmanagement certificaat zoals IPMA C of vergelijkbaar;
- Je hebt aantoonbare ervaring als projectleider met de werving, selectie (europese aanbesteding) en implementatie van een oplossing / oplossingen voor document- en zaakbeheer, recordsmanagement en samenwerken;
- Je hebt aantoonbare ervaring als projectleider met de migratie van dossiers en documenten.
Wensen:
- Werkervaring binnen ZBO / Semi-overheid is een Pré. Je kunt goed met mensen omgaan, je bent tactisch en overtuigend. Je kunt je snel aanpassen aan wisselende omgevingen;
- Je bent representatief, betrouwbaar, resultaatgericht, zelfstandig en flexibel;
- Je kunt goed luisteren en je kunt je schriftelijk en mondeling goed uitdrukken.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-08-01 12:06:03